دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars – Shadow Action RPG 6.6 – روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars - Shadow Action RPG 6.6 - روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars – Shadow Action RPG برای اندروید

| بازی روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stickman Ghost 2: Galaxy Wars – Shadow Action RPG 6.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Unimob است. روح استیکمن 2، یکی از تازه‌ترین عناوین بازی‌های اندرویدی با حضور استیکمن‌ها برای دوست‌داران این موجودات دوست‌داشتنی است. این بازی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون نیاز به اینترنت و در هر زمان آن را اجرا کنید و با استیکمن‌ها وارد ماجراجویی شوید. روح استیکمن 2، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک نقش‌آفرینی است که شما در آن می‌توانید شاهد مبارزات اکشن و ساخت یا تکامل قهرمان خود باشید.

در این بازی، شما باید با دشمنان خود که عمدتا از جنس چوب یا فلز هستند مبارزه کنید. تم اصلی این بازی، شما را به عنوان قهرمان داستانی به کهکشان‌ها می‌برد تا بتوانید در ماموریت‌های فضایی خود، با دشمنانی مل نینجا و ربات بجنگید. در این بازی شما مجموعا شاهد 100 ماموریت مختلف هستید که باید طی آن‌ها مهارت خود را رفته رفته تقویت کنید و با هیولاهای مختلف در کهکشان‌ها وارد جنگ شوید تا بدین ترتیب مسیر ورود به دیگر نقاط دنیا نیز برایتان باز شود. هم اکنون می توانید بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars – Shadow Action RPG را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Redline: Sport – Car Racing :

– دارا بودن حالت داستانی آفلاین با بیش از 100 مرحله مختلف

– امکانات متعدد برای ارتقای قهرمان بازی

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

– امکان رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Ghost 21 150x84 - دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars - Shadow Action RPG 6.6 - روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Ghost 22 150x84 - دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars - Shadow Action RPG 6.6 - روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Ghost 23 150x84 - دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars - Shadow Action RPG 6.6 - روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Stickman Ghost 24 150x84 - دانلود بازی Stickman Ghost 2: Galaxy Wars - Shadow Action RPG 6.6 - روح استیکمن 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR