دانلود Cmajor 3.7.0 – محیط برنامه‌نویسی به زبان سی ماژور

دانلود Cmajor 3.7.0 - محیط برنامه‌نویسی به زبان سی ماژور

 

دانلود Cmajor

| محیط برنامه‌نویسی به زبان سی ماژور |

 

Cmajor 3.44 محیط برنامه‌نویسی جدیدی است که با دانلود و نصب آن، به مجموعه کامل ابزارهای مورد نیاز خود برای برنامه‌نویسی به زبان سی ماژور دسترسی خواهید داشت. با این محیط، شما می‌توانید پروژه‌های خود را بسازید و با کدنویسی به این زبان، سورس‌های خود را ایجاد و کامپایل کنید و از آن‌ها اجرا بگیرید. محیط نرم افزار سی‌ماژور (Cmajor)، کلیه امکانات مورد نیاز شا برای کدنویسی، ساخت برنامه و همینطور دیباگ کردن پروژه‌ها در این زبان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تجربه کدنویسی به این زبان را به سادگی شروع کنید.

سی‌ماژور، بیانگر یک زبان برنامه‌نویسی جدید است که این برنامه، محیط مخصوص آن برای توسعه و کدزنی است. در این محیط شما می‌توانید شروع به کدنویسی کرده و به مدیریت سورس پروژه بپردازید. رابط گرافیکی این برنامه به نحوی طراحی شده که توسعه‌دهندگان به راحتی بتوانند امکانات مورد نیاز خود را به شکل یک‌جا داشته باشند. سی ماژور، ترکیبی از دو زبان سی‌پلاس‌پلاس (++C) و سی‌شارپ (#C) است که مزایای این دو زبان را در کنار هم گردآوری کرده تا کاربران بتوانید با استفاده از آن، اپلیکیشن‌های کنسولی ایجاد کنند یا اینکه به ساخت و توسعه لایبرری پروژه‌های خود بپردازند.  هم اکنون می توانید نرم افزار Cmajor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Cmajor :

– امکانات جامع در زمینه کدنویسی و مدیریت سورس کد پروژه‌ها به زبان سی ماژور

– دارا بودن داکیومنت‌های معتبر برای یادگیری و شروع برنامه‌نویسی به این زبان

– ترکیب نقاط قوت دو زبان سی‌پلاس‌پلاس و سی‌شارپ در یک زبان جامع با نام سی‌ماژور

– دارا بودن امکانات گسترده در حوزه ویرایش و مدیریت سورس‌ها، دیباگ و کامپایل پروژه‌ها

– دارا بودن رابط گرافکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cmajor.cover1  300x217 - دانلود Cmajor 3.7.0 - محیط برنامه‌نویسی به زبان سی ماژور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 181 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR