دانلود Anthemion Jutoh 3.05.7 – نرم افزار ویرایش و ساخت کتاب های الکترونیکی

دانلود Anthemion Jutoh 3.05.7 - نرم افزار ویرایش و ساخت کتاب های الکترونیکی

 

دانلود Anthemion Jutoh

| نرم افزار ویرایش و ساخت کتاب های الکترونیکی |

 

Anthemion Jutoh 3.05.7 به شما کمک می کند تا کتاب های الکترونیکی داستانی و غیر داستانی، رمان، دفترچه راهنما، شعر، کتاب کودکان، زندگی نامه و… را با کیفیت بالا ایجاد کنید. کتاب موجود خود را تبدیل، ویرایش، قالب بندی یا یک کتاب را از ابتدا در این برنامه ایجاد کنید. فایل های Word، ODT، ePub و سایر فایل متنی خود را وارد این برنامه کرده، محتوا و قالب بندی آن ها را بهینه کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا بتوانید از تصاویر، جداول و سایر قسمت های Word استفاده کنید و کتاب های خود را به فصل های مختلف تقسیم بندی کنید. کتاب هایی را که آماده کرده اید را به صورت Kindle، ePub 2/3، ODT (برای ایجاد PDF)، HTML، فایل متنی، Markdown، CBZ و حتی MP3 ذخیره کنید و در آمازون، اپل، Kobo B&N و… بارگذاری کنید. از ویرایشگر و استایل های موجود برای تکمیل قالب بندی خود استفاده کنید. Anthemion Jutoh ابزار های بسیاری را برای کمک به شما فراهم می کند از جمله ابزار Inspector، Find and Replace ، Document Cleaning پاورقی، فهرست مطالب و کتابشناسی و موارد دیگر. این برنامه دارای چندین ابزار خلاقانه است از جمله استوری ‌برد برای برنامه ریزی، تایپ سریع برای افزایش سرعت نوشتن، شمارش تعداد کلمات نوشته شده، تولید کننده نام کاراکتر و… . یکی دیگر از ویژگی های این برنامه امکان جستجو بین صد ها مقاله دانش بنیان و مطالعه رایگان آن هاست.

 

 

 

ویژگی های Anthemion Jutoh:

– دارای ابزار های متنوع جهت ویرایش و ساخت حرفه ای کتاب های الکرونیکی
– قابلیت استفاده از فایل های DOCX (Word)، ODT، HTML، text، Markdown، CBZ و Epub
– ذخیره کتاب با فرمت های مختلف
– امکان استفاده از تصاویر، فونت های مختلف، جدول ها و…
– کتابخانه ای غنی از اشکال متنوع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Anthemion Jutoh 3.05.7 - نرم افزار ویرایش و ساخت کتاب های الکترونیکی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42/44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR