دانلود O&O MediaRecovery Professional 14.1.137 – نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

O&O MediaRecovery Professional - نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده

 

دانلود O&O MediaRecovery

| نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده |

 

O&O MediaRecovery می تواند عکس، فیلم، موزیک و سایر فایل های پاک شده ارزشمند شما را بازیابی کند. تعطیلات سال گذشته، روزی که ازدواج کردید، اولین تصاویر فرزندانتان و… این خاطرات تکرار نشدنی هستند اما اگر عکس های مربوط به آن ها حذف شوند این به معنی از بین رفتن همیشگی آن ها نخواهد بود و می توانید آن ها را به راحتی و به سرعت و فقط با چند کلیک ماوس ریکاوری کنید. این برنامه برای بازیابی اطلاعات از دستگاه های قابل حمل مانند MP3 Player ها، دوربین های دیجیتال، کارت های حافظه (SD ، MMC ، xD و…)، هارد های اینترنال و اکسترنال و البته دستگاه هایی مانند iPod و iPad اپل کاربرد فراوانی دارد. به سادگی این برنامه را بر روی رایانه خود نصب کنید و حافظه ای را که می خواهید اطلاعات را از آن بازیابی کنید انتخاب کنید. پس از شروع برنامه مرحله به مرحله از طریق برنامه راهنمایی می شوید تا به سرعت به اطلاعات از دست رفته خود دسترسی پیدا کنید. پس از اتمام فرآیند اسکن می توانید فایل هایی را که قادر به بازیابی هستند را مشاهده کنید. پیش نمایش O&O MediaRecovery از بیشتر فرمت های تصویری از جمله JPEG، BMP و TIF پشتیبانی می کند. البته اگر نتوان پیش نمایش فایلی را مشاهده کرد، به معنای عدم بازیابی موفقیت آمیز و بدون نقص آن فایل نیست. این پیش نمایش به عنوان وسیله ای برای سهولت روند شناسایی فایل های مورد نظر است.

 

 

 

ویژگی های O&O MediaRecovery:

– اسکن سریع فایل ها حتی با حجم های بسیار زیاد
– پیش نمایش فایل ها قبل از بازیابی اطلاعات
– راهنمای دقیق مراحل ریکاوری
– بیش از 80 نوع فایل (همه فرمت های استاندارد گرافیکی، ویدیویی و موسیقی) را شناسایی و بازیابی می کند
– پشتیبانی از همه هارد دیسک های سازگار با ویندوز، حافظه های قابل حمل، کارت های حافظه، فلش مموری ها و اکثر دوربین های دیجیتال
– بازیابی فایل های آسیب دیده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

O&O MediaRecovery Professional - نرم افزار ریکاوری فایل های حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen را اجرا و از لیست Product گزینه MediaRecovery 14.x را انتخاب کنید
– سپس برروی Generate کلیک و در نهایت گزینه Register را انتخاب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9/10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR