دانلود GiliSoft Any Video Encryptor 2.6.0 – نرم افزار رمزگذاری روی فیلم ها

GiliSoft Any Video Encryptor - نرم افزار رمزگذاری روی فیلم ها

 

دانلود GiliSoft Any Video Encryptor

| نرم افزار رمزگذاری روی فیلم ها |

 

GiliSoft Any Video Encryptor برنامه ای کاربردی است که به کاربران سیستم عامل ویندوز کمک می کند تا از فیلم های مورد نظر خود با استفاده از رمز عبور محافظت کنند. بنابراین اگر می خواهید از فیلم ها، فایل های صوتی و عکس های خود محافظت کنید تا برای دیگران غیر قابل مشاهده باشند، نیازی به نگرانی نیست چون راه حل آن بسیار ساده است و می توانید از رمزگذاری ویدیویی استفاده کنید. این برنامه کاربردی این امکان را به شما می دهد تا از کپی و توزیع غیرقانونی فایل های رسانه ای خود جلوگیری کنید. با استفاده از این ابزار رمزگذاری می توانید انواع مختلف فایل های صوتی یا تصویری (به عنوان مثال ، wmv، avi، asf، mpg، rm، rmvb، mp4، flv و هر فرمت دیگری) را در فایل های GEM رمزگذاری کنید که فقط در صورت وارد کردن رمز عبور قابل پخش و ارائه هستند. هنگامی که کاربر بخواهد یک فایل رمزگذاری شده را پخش کند، یک پنچره کوچک ظاهر می شود تا از کاربر بخواهد رمز ورود را وارد کند. در رابطه با امنیت GiliSoft Any Video Encryptor نیز باید گفت تمام فایل ها با استاندارد رمزگذاری پیشرفته (AES) رمزگذاری می شوند که یکی از پرکاربردترین و ایمن ترین الگوریتم های رمزگذاری موجود در حال حاضر است و حتی آژانس امنیت ملی آمریکا نیز از همین روش رمزگذاری برای تأمین اسناد با طبقه بندی فوق سری استفاده می کند.

 

 

 

ویژگی های GiliSoft Any Video Encryptor:

– استفاده از استاندارد رمزگذاری پیشرفته (AES)
– پشتیبانی از بیشتر فرمت های تصویری (MP4، AVI، MKV، WMV، MTS، RMVB، MXF، VOB، FLV، MPEG، TS، MP3، AAC، AC3، OGG، WMA، JPG، BMP، PNG و…)
– رمزگذاری با سرعت بالا
– امکان انتخاب چندین فیلم، موزیک و عکس با فرمت های مختلف و ایجاد یک فایل واحد با یک رمز عبور
– دارای پخش کننده فیلم داخلی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

GiliSoft Any Video Encryptor - نرم افزار رمزگذاری روی فیلم ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR