دانلود PhotoTangler Collage Maker 2.4.0 – نرم افزار ساخت کلاژ با ترکیب چند عکس

 

PhotoTangler Collage Maker - نرم افزار ساخت کلاژ با ترکیب چند عکس

 

دانلود PhotoTangler Collage Maker

| نرم افزار ساخت کلاژ با ترکیب چند عکس |

 

PhotoTangler Collage Maker یک ابزار گرافیکی قدرتمند است که با دریافت عکس های مورد علاقه شما آن را به کلاژ های زیبا تبدیل می کند. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا آن ها را به روش های منحصر به فرد و خلاقانه با یکدیگر ترکیب کنید. این کار هم آسان و هم سرگرم کننده است و البته نتایج آن جادویی به نظر می آیند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که عکس ها را روی بوم بکشید و رها کنید تا این برنامه به طور یکپارچه عکس را با یکدیگر ادغام کند. هر کسی حتی بدون تجربه کار با برنامه های گرافیکی می تواند با استفاده از این ابزار نتایج حرفه ای بدست آورد. برخلاف بسیاری از سازندگان کولاژ این برنامه عملیات های پیچیده ای را پشت سر می گذارد تا عکس ها را فورا با هم ادغام کند. به جای گرفتار شدن در یادگیری جزئیات فنی طاقت فرسا می توانید وقت و انرژی خود را به ساخت عکس های زیبا معطوف کنید.

از تصاویر ساخته شده توسط PhotoTangler Collage Maker می توانید برای تهیه اسکرپ بوک دیجیتال (دفترجه ای که خاطرات و سایر موارد همراه با تصویر در آن ثبت می شوند)، تهیه یک هدیه سریع برای دوستان، اعضای خانواده یا حتی به عنوان یک ابزار بازاریابی برای تجارت خود استفاده کنید(حتما نتایج چشمگیری خواهد داشت). توجه داشته باشید که پشتیبانی از OpenGL 3.0 لازم است. لطفا اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیکتان نصب است.

 

 

 

ویژگی های کلیدی PhotoTangler Collage Maker:

– پشتیبانی از فرمت های تصویری JPG و PNG
– پیش نمایش زنده از نتیجه نهایی
– امکان بزرگنمایی بخشی از تصویر پیش نمایش
– امکان افزودن متن به تصاویر
– قابلیت افزودن افکت ها و جلوه های مختلف
– پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

PhotoTangler Collage Maker - نرم افزار ساخت کلاژ با ترکیب چند عکس



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR