دانلود CpuFrequenz 3.44 + Portable – مشاهده اطلاعات و قدرت واقعی پردازنده (CPU)

دانلود CpuFrequenz 3.44 + Portable - مشاهده اطلاعات و قدرت واقعی پردازنده (CPU)

 

دانلود CpuFrequenz

| مشاهده اطلاعات و قدرت واقعی پردازنده (CPU) |

 

CpuFrequenz 3.44 نام یک ابزار رایگان و جدید در زمینه مشاهده اطلاعات جامع و دقیق در رابطه با پردازنده سیستم است که اطلاعاتی مفید و کاربردی در این زمینه را برای شما به نمایش در می‌آورد. همه کامپیوترها در زمان فروش، دارای یک برچسب مخصوص هستند که جزئیات هریک از سخت‌افزارهای آن به تفکیک روی آن تشریح شده است. با این وجود، گاها مشاهده شده که توان واقعی سیستم پایین‌تر از مقادیری است که در زمان خرید به آن توجه کرده‌اید. در چنین مواقعی، استفاده از یک ابزار بنچمارک به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید به طور حقیقی از قدرت سخت افزارهای سیستم اطلاع پیدا کنید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار سریع و آسان است. شما با چند کلیک ساده قادر هستید این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید یا اینکه در صورت تمایل از نسخه قابل حمل آن استفاده کنید تا بتوان آن را در همه جا به همراه داشت. این نرم افزار قادر است پردازنده سیستم شما را با دقتی بسیار بالا مورد اسکن و بررسی قرار دهید. نتایج آن را می‌توانید با آمار و ارقام مورد انتظار خود در فضای اینترنت مقایسه کرده و از توان واقعی سخت افزار سیستم خود مطلع شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار CpuFrequenz را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CpuFrequenz :

– امکان مشاهده اطلاعات جامع و دقیق از پردازنده سیستم

– امکان بررسی میزان فعلی استفاده از پردازنده و هسته‌ها

– مصرف بهینه منابع سخت افزاری

– نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CpuFrequenz.cover1  300x199 - دانلود CpuFrequenz 3.44 + Portable - مشاهده اطلاعات و قدرت واقعی پردازنده (CPU)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR