دانلود Tipard PDF Converter Platinum 3.3.30 – نرم افزار تبدیل فرمت فایل های PDF

Tipard PDF Converter Platinum - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های PDF

 

دانلود Tipard PDF Converter Platinum

| نرم افزار تبدیل فرمت فایل های PDF |

 

Tipard PDF Converter Platinum نرم افزاری قدرتمند برای تبدیل هر فایل PDF به Word، ePub، Excel، HTML و حتی عکس با استفاده از فناوری OCR است. با استفاده از فناوری OCR، شما گزینه ها و حق انتخاب های مختلفی برای تبدیل فایل PDF دارید از جمله امکان تعیین دقت و سرعت تبدیل فرمت و یا انتخاب زبان سند خروجی. این نرم افزار یکی از بهترین مبدل های PDF  است که کیفیت اطلاعات موجود پرونده اصلی را تغییر نمی دهد و متن، تصاویر، طرح بندی ها، پیوند ها، جداول، تصاویر گرافیکی و… بدون تغییر باقی می مانند و نباید نگران از دست دادن اطلاعات در فایل خروجی باشید.

علاوه بر این فایل های تبدیل فرمت شده قابل ویرایش هستند و می توانید به راحتی متن، تصاویر و سایر ویژگی های آن ها را تغییر دهید. با استفاده از نرم افزار Tipard PDF Converter Platinum می توانید هر پرونده PDF را بدون محدودیت و از دست دادن جزئیات به تمام فرمت های تصویری معروف مانند jpeg، jpg، gif، png، bmp و… تبدیل کنید. تمام اطلاعات پرونده اصلی مانند متن، تصاویر و واترمارک ها نگهداری می شوند. هنگام تبدیل PDF به فرمت های تصویری می توانید جلوه خروجی از جمله اندازه (پیکسل یا DPI)، رنگ و کیفیت را از 1٪ تا 100٪  و… نیز تنظیم کنید.

 

 

 

 

ویژگی های Tipard PDF Converter Platinum:

– تبدیل اسناد PDF به طیف وسیعی از فرمت ها
– پشتیبانی از تبدیل دسته ای
– امکان تماشای پیش نمایش قبل از تبدیل فرمت
– توانایی ترجمه تمام یا بخشی از اسناد PDF به زبان های مختلف
– حفظ 100% کیفیت فایل اولیه

 

لیست کامل فرمت های خروجی این برنامه: Text(*.txt)، Microsoft Word (*.doc)، Rich Text Format (*.rtf)، Microsoft Excel (*.xls)، EPUB، HTML،TIFF، JPEG، PNG، GIF، BMP، TGA، PPM، JPEG2000

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Tipard PDF Converter Platinum - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های PDF



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

OS Supported: Windows XP (SP2 or later), Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
CPU: 1.2GHz Intel or AMD CPU, or above
RAM: 1G RAM or higher recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 119 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR