دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC

دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC

 

دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای کامپیوتر

| بازی پل‌سازی: واکینگ دد |

| نسخه CODEX |

 

Bridge Constructor The Walking Dead بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی، زامبی، ایندی، فکری و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Headup ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی جدیدی که در این طلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران سری پل‌سازی و سریال جذاب واکینگ دد آماده کرده‌ایم، عنوانی است که قصد دارد دو عنوان مذکور را با هم ترکیب کرده و یک ماجراجویی سرگرم‌کننده را با عناصر پازلی برایتان به تصویر بکشد. در این بازی هم قرار است که مهارت خود برای ساخت پل را با در نظر گرفتن قوانین فیزیک و معماری و مهندسی واقعی با حس ترس از حمله زامبی‌ها بسازید. اگر از دنبال‌کنندگان سریال واکینگ دد باشید، احتمالا ساختن پل برای شما یادآور سکانس معروف کشته شدن ریکی گرایمز به عنوان شخصیت اول این سریال است.

یوجین، میشون و دریل دیکسون از شخصیت‌هایی هستند که در کاور بازی به چشم می‌خورند. شما باید از قدرت و توانیی ذهنی خود برای ساخت پل جهت کشتن زامبی‌ها استفاده کنید. گروهی از بازماندگان دنیای واکینگ دد، سعی دارند برای کشتن زامبی‌ها، پلی بسازند که آن‌ها را از بازماندگان دور کند. شما می‌توانید اشیای مختلف را جابه‌جا کنید و بدین ترتیب برای زامبی‌ها تله بسازید و در زمان مناسب آن را بکشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bridge Constructor The Walking Dead را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bridge Constructor The Walking Dead 1 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC Bridge Constructor The Walking Dead 2 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC

 

Bridge Constructor The Walking Dead 4 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC Bridge Constructor The Walking Dead 3 300x169 - دانلود بازی Bridge Constructor The Walking Dead برای PC

 

تریلر بازی Bridge Constructor The Walking Dead :

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 129 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR