دانلود ZW3D 2021 v25.05 – نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی

ZW3D - نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی

 

دانلود ZW3D

| نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی |

 

ZW3D نام نرم افزاری است که کمک می کند تا یک طراحی انعطاف پذیر و ماشینکاری سریع داشته باشید. این نرم افزار یک راه حل یکپارچه CAD و CAM (طراحی به کمک رایانه و تولید به کمک رایانه) برای کل فرآیند های تولید محصول است، دارای سریعترین هسته برای مدل سازی ترکیبی سطح جامد، تقسیم قالب غیر جامد و استراتژی های ماشینکاری هوشمند CNC از 2 محور به 5 محور است و مزایای متعددی مانند کاهش هزینه ها، گردش کار بهینه شده در طراحی و بهبود کارایی را برای مشتریان به ارمغان می آورد. ماژول ZW3D Mold از کل فرآیند طراحی قالب، ورود داده با کیفیت بالا، تقسیم قالب غیر جامد، قالب های پایه فراوان و قطعات استاندارد، طراحی کار الکترود، طراحی 2D کارآمد و… مراقبت می کند.

ماژول ZW3D CAM یک راه حل جامع و آسان برای ماشینکاری CNC است که برای تحقق بخشیدن به یک ماشینکاری کارآمد و با کیفیت بالا، از تراشکاری 2 محور تا 5 محور، راهکارهای مختلف ماشینکاری و حفاری ارائه می دهد. مدل سازی پارامتری قوی و ویرایش مستقیم برای طراحی سریعتر محصول امکان پذیر است و طیف وسیعی از ابزار ها برای مدل سازی پارامتریک در اختیار طراحان قرار دارد و به آن ها این امکان را می دهد تا طرح ها را سریع تغییر بدهند و بیشتر بر نوآوری تمرکز داشته باشند. با امکان ویرایش مستقیم، هر مدل 3 بعدی می تواند بدون بازیابی تاریخچه به سرعت اصلاح شود و این موضوع در وقت شما بسیار صرفه جویی می کند. ماژول پیشرفته CW ZW3D شما را قادر به طراحی محصول با تبادل قدرتمند داده، مدل سازی ترکیبی Solid-Surface Hybrid و… می کند.

 

 

 

ویژگی های ZW3D:

– مدل سازی پارامتری و ویرایش مستقیم مدل های 3D برای طراحی سریعتر محصول
– عملکرد های از پیش مشخص شده متناسب صنایع مختلف
– توابع پیشرفته مونتاژ برای افزایش بهره وری
– وجود کتابخانه ای بزرگ از قالب های پایه و سایر قطعات با استاندارد های مختلف
– وجود ابزار های تخصصی برای طراحی دقیق قالب
– کاربردی آسان و امکان یادگیری در زمانی کوتاه
– فرزکاری هوشمند 2 محوره
– صرفه جویی در زمان چرخه ماشینکاری 50٪ تا 80٪

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

ZW3D - نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR