دانلود JP Software Take Command 27.01.22 x64 – تقویت خط فرمان و بهترین جایگزین برای CMD ویندوز

دانلود JP Software Take Command 27.01.22 x64 - تقویت خط فرمان و بهترین جایگزین برای CMD ویندوز

 

دانلود JP Software Take Command

| تقویت خط فرمان و اسکریپت نویسی اسکریپت نویسی Batch |

 

JP Software Take Command 27.01.22 x64 یک برنامه کاربردی و سبک است که بخش Command Prompt ویندوز شما را سازماندهی می کند. خط فرمان برای توسعه دهندگان، مدیران سیستم ها و کاربران پیشرفته ضروری است. متاسفانه دستورات CMD ویندوز نسبت به آنچه در اکثر سیستم عامل های دیگر موجود است همیشه به طرز ناخوشایندی توانایی کافی را ندارند. به دلیل محدودیت هایی که در خط فرمان ویندوز وجود دارد کاربران گاهی وقت ها مجبور به نوشتن برنامه های سفارشی برای انجام کارهای ساده ای که با CMD می توان انجام داد می شوند. این برنامه یک جعبه ابزار جامع تعاملی GUI (رابط کاربری گرافیکی) و خط فرمان ویندوز است که استفاده فرمان های ویندوز شما را آسان تر و بسیار قدرتمندتر می کند.

این ابزار شامل یکپارچه سازی اختیاری ویندوز اکسپلورر و دستورات استاندارد CMD ویندوز مانند COPY، DEL، FOR، MOVE، REN، SET، and START و همچنین بیشتر از 210 دستور جدید، خط فرمان با سینتکس (نحو) رنگ آمیزی شده، ویرایش خط فرمان بسیار بهبود یافته و هزاران ویژگی و توانایی دیگر است که هیچ کدام از آن ها را در Command Prompt ویندوز یا همان CMD ندیده اید. این برنامه قدرتمند و همه کاره همچنین یک ابزار برنامه نویسی batch قدرتمند شامل IDE یکپارچه با ویرایشگر حرفه ای و اشکال زدایی batch است. Take Command افزودنی هایی مانند حلقه های DO، عبارت های SWITCH، مدیریت خطا و استثنا، نظارت بر سیستم و event triggers و بیش از 700 متغیر و عملکرد داخلی را برای کاربران خود به شکلی حرفه ای ارائه می دهد.

 

 

 

ویژگی های JP Software Take Command:

– نوار ابزار تب دار قابل برنامه ریزی به شما این امکان را می دهد تا حداکثر 20 برگه با حداکثر 50 دکمه نوار ابزار در هر یک ایجاد کنید
– زبان اسکریپت نویسی TCC با 250 دستور داخلی، 398 عملکرد داخلی و 320 متغیر سیستم، یک مجموعه بزرگ از دستورات سریع CMD است
– تقریبا همه دستورات CMD (به عنوان مثال DIR، COPY، DEL، DIR، START و…) با صد ها گزینه اضافی وجود دارند
– تاریخچه خط فرمان را مرور کنید
– خط فرمان با سینتکس رنگ آمیزی شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود JP Software Take Command 27.01.22 x64 - تقویت خط فرمان و بهترین جایگزین برای CMD ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR