دانلود AnyMP4 Data Recovery 1.3.6 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود AnyMP4 Data Recovery 1.1.20 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود AnyMP4 Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

AnyMP4 Data Recovery 1.3.6 نام یک ابزار حرفه‌ای و امن برای بازگردانی اطلاعات حذف شده است که با استفاده از آن، شما می‌توانید تمامی اطلاعات حذف شده خود از قبیل تصاویر، اسناد، ایمیل‌ها، فایل‌های صوتی، فیلم و … را از انواع حافظه‌ها بازگردانی کنید. این برنامه قادر است اطلاعات حذف شده از حافظه فلش، مموری کارت، گوشی موبایل، دوربین‌های دیجیتال و … را برای شما بازیابی کند و در صفحه ای زیبا و کاربرپسند، نتایج را برای شما به نمایش بگذارد.

برای این نرم افزار، فرقی نمی‌کند که اطلاعات شما به چه روشی از سیستم حذف شده باشد. حذف ناگهانی اطلاعات، فرمت کردن حافظه، کرش سیستم، حمله ویروس‌ها و … از جمله سناریوهایی هستند که طی آن‌ها ممکن است شما بخش مهمی از اطلاعات خود را از دست ندهید. شاید تصور کنید که در صورت وقوع هریک از این شرایط، دیگر امکان دسترسی به اطلاعات برایتان ممکن نیست؛ اما نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که به کمک آن بتوانید اطلاعات خود از هارد دیسک، فلش مموری، کارت حافظه و … را بازگردانی کرده و آن‌ها را مجددا ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AnyMP4 Data Recovery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyMP4 Data Recovery :

– امکان بازگردانی اطلاعات از کارت حافظه، هارد دیسک و فلش

– پشتیبانی از تصاویر، اسناد، ایمیل‌ها، فایل‌های صوتی و تصویری

– قابلیت بازیابی اطلاعات حذف شده، حافظه‌های فرمت شده و یا کرش سیستم

– امکان بازیابی اطلاعات در صورت حذف بر اثر نصب مجدد سیستم‌عامل، پارتیشن‌بندی دوباره دیسک و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnyMP4 Data Recovery.cover1  300x199 - دانلود AnyMP4 Data Recovery 1.3.6 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR