دانلود ApexSQL Doc 2020.02.1150 – نرم افزار مستندسازی پایگاه داده

دانلود ApexSQL Doc 2020.02.1150 - نرم افزار مستندسازی پایگاه داده

 

دانلود ApexSQL Doc

| نرم افزار مستندسازی پایگاه داده |

 

ApexSQL Doc 2020.02.1150 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه مستندسازی پایگاه داده است. هیچ‌ زمانی برای شروع مستندسازی پایگاه داده دیر نیست؛ در واقع توصیه کارشناسان این حوزه این است که هر زمان که امکانش بود، روند مستندسازی پایگاه داده را شروع کنید. در صورتی که یک پایگاه داده، مستندات چندان قوی‌ای نداشته باشد، در سناریوهای مختلف می‌تواند فرآیند توسعه نرم افزار را با کندی و گاها شکست مواجه کند. به عنوان مثال، اگر یک توسعه دهنده تصمیم به جدایی از تیم خود بگیرد، اگر مستندات کافی از پایگاه داده ثبت و ذخیره نکرده باشد، کار با جداول و شیوه برقراری ارتباط با داده‌ها برای توسعه‌دهندگان جایگزین بسیار سخت و دشوار خواهد شد. به همین دلیل است که کارشناسان پایگاه داده، مستندسازی دیتابیس را لازم و ضروری می‌دانند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید فرآیند مستندسازی پایگاه داده را به سرعت آغاز و برای بروز نگاه داشتن آن زمان صرف کنید. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید برای پایگاه داده اس‌کیو‌ال سرور (SQL Server) مستندات کافی را ثبت و ذخیره کنید. این ابزار، امکانات مورد انتظار شما برای خودکارسازی و زمان‌بندی داکیومنت‌ها را در اختیارتان می‌گذارد تا به امکانی جامع در زمینه مدیریت مستندات پایگاه داده خود دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار ApexSQL Doc را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ApexSQL Doc :

– ساپورت پکیج‌های SQL Server Integration Services

– امکان تعیین دقیق پیش‌نیازها

– امکان ثبت و نگهداری داکیومنت‌ها در فرمت‌های مختلف

– امکان پردازش مستندات به شکل کاستومایز

– امکان مستند شدن خودکار آبجکت‌های SQL

– امکان ثبت و ذخیره مستندات در فرمت‌های CHM, HTML, Word, MD, PDF

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ApexSQL Doc.cover1  300x155 - دانلود ApexSQL Doc 2020.02.1150 - نرم افزار مستندسازی پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR