دانلود Acrok Video Converter Ultimate 7.0.188.1688 – نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

Acrok Video Converter - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

 

دانلود Acrok Video Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت فیلم |

 

Acrok Video Converter یک مبدل ویدیویی قدرتمند است که به راحتی می تواند تمام فرمت های صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کند و دارای فرمت های بهینه شده برای تبلت ها، تلفن های هوشمند، پخش کننده های خانگی، نرم افزار های ویرایش حرفه ای فیلم و… است. این نرم افزار در بین بهترین مبدل فیلم به فرمت های رایج از جمله MKV، AVI، MP4، WMV، MOV، FLV، MPG، TiVo، VOB، MTS، DivX، M2TS، MXF، MOD و… قرار دارد و از تبدیل دسته ای پشتیبانی می کند. این برنامه حتی می توانید فیلم های 3D را تبدیل فرمت کند یا از فیلم ها، فایل صوتی استخراج کرده و با فرمت های MP3، AAC، AC3، AIFF، OGG، WAV، WMA، M4A، MP2 و… ذخیره کند.

علاوه بر این ویرایشگر داخلی به شما این امکان را می دهد تا فیلم ها را قبل از تبدیل کردن با برش، تنظیم افکت، تبدیل آسان 2D به 3D، افزودن لوگو، چسباندن زیرنویس و ادغام چند ویدیو کلیپ به یکدیگر شخصی سازی کنید. فناوری شتاب NVIDIA CUDA و AMD APP می تواند به شما کمک کند تا عملیات تبدیل را با حداکثر سرعت انجام دهید. آیا می خواهید فیلم ها را روی دستگاه های قابل حمل پخش کنید؟ Acrok Video Converter به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ زحمتی به این هدف برسید. با بیش از 150 پیش تنظیم ویدئو برای تلویزیون های هوشمند، تلویزیون های HD، آیفون، آیپد، iPad Mini، iPad Air، iPod Touch، Apple TV، PS4، PS3، Xbox 360، Xbox One، تبلت Google Nexus، Kindle Fire HDX، Samsung Galaxy Tab 3، Galaxy Note 3، Galaxy S4 / S3، Surface 2 / Pro 2 و … .

 

 

 

ویژگی های Acrok Video Converter:

– پشتیبانی از تمام فرمت های تصویری و صوتی رایج
– امکان ویرایش فایل های ویدئویی
– امکان گرفتن اسکرین شات
– پیش نمایش تمام صفحه
– 10 برابر سرعت بیشتر نسبت به برنامه های مشابه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Acrok Video Converter - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Loader را در محل نصب برنامه کپی و آن را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR