دانلود Glarysoft Absolute Uninstaller 5.3.1.29 – حذف کامل نرم افزار ها و بازی ها

Glarysoft Absolute Uninstaller - حذف کامل نرم افزار ها و بازی ها

 

دانلود Glarysoft Absolute Uninstaller

| حذف کامل نرم افزار ها و بازی ها |

 

Glarysoft Absolute Uninstaller بهترین راه حل برای حذف کامل نرم افزار ها و بازی های با سرعت و کارایی بالاست. این ابزار تمام نرم افزار های نصب شده را لیست می کند و بسیار سریعتر از برنامه Add / Remove ویندوز شروع به کار و برنامه تازه نصب شده را برای شما علامت گذاری می کند همچنین  کاربران می توانند از طریق یک فیلد جستجوی مفید به جستجوی برنامه و بازی مورد نظر خود بپردازند. لیستی که به کاربران نمایش داده می شود شامل آیکون، نام محصول، نام شرکت سازنده، تاریخ نصب و… می باشد.

با استفاده از این ابزار کاربردی شما می توانید چندین برنامه را به طور همزمان حذف، بین موارد نصب شده جستجو، ورودی های رجیستری را حذف و یا آن ها را بازیابی، اطلاعات پشتیبانی برنامه ها را بررسی، خط فرمان را مشاهده، ورودی های نامعتبر رجیستری را به طور خودکار اصلاح، از اطلاعات مربوط به حذف پشتیبان گیری، از لیست موجود یک نسخه متنی تهیه کنید و ویژگی های موارد نصب شده را تغییر دهید. معمولا پس از نصب یک نرم افزار یا بازی، فایل هایی علاوه بر فایل های اصلی در قسمت های مختلف ویندوز کپی و مقادیری نیز در رجیستری ایجاد می شوند. پس از حذف آن ها ممکن است بخشی از فایل ها و مقادیر رجیستری حذف نشوند و این موضوع به مرور زمان باعث افت سرعت کامپیوتر شما می شود بنابراین پیشنهاد می شود تا از Glarysoft Absolute Uninstaller استفاده کنید تا پس از حذف موارد دلخواه دیگر هیچ اثری از آن ها باقی نماند.

 

 

 

ویژگی های Glarysoft Absolute Uninstaller:

– نمایش جزئیات دقیق نرم افزار ها و بازی های نصب شده
– حذف کامل فایل ها و مقادیر رجیستری مربوط به نرم افزار ها و بازی ها
– سرعت عمل بسیار بالا
– رابط کاربری ساده و کاربر پسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Glarysoft Absolute Uninstaller - حذف کامل نرم افزار ها و بازی ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR