دانلود PanFone iOS Eraser Pro 1.0.6 – حذف کامل اطلاعات دستگاه های iOS

PanFone iOS Eraser Pro - حذف کامل اطلاعات دستگاه های iOS

 

دانلود PanFone iOS Eraser Pro

| حذف کامل اطلاعات گوشی های آیفون و سایر دستگاه های iOS |

 

PanFone iOS Eraser Pro یکی از اولین و بهترین برنامه ها برای محافظت از حریم خصوصی شما هنگام فروش دستگاه های iOS با حذف فایل ها و اطلاعات بدون امکان بازیابی آنهاست. قبل از فروش و یا هدیه دادن دستگاه iOS خود باید مطمئن شوید که تمام پرونده ها، عکس و فیلم های شخصی شما به طور کامل حذف شده اند و امکان بازیابی آن ها با نرم افزار و دستگاه های حرفه ای نیست. با استفاده از این برنامه می توانید 29 نوع از داده ها و پرونده های موجود از جمله پیام کوتاه، مخاطبین، سابقه تماس ها، عکس و فیلم ها، یادداشت ها، بوک مارک ها، تقویم، یادآوری ها و … را به طور دائمی از iPhone، iPad و iPod پاک کنید.

این برنامه سه سطح مختلف را برای پاک کردن دائمی اطلاعات بسته به نیاز شما فراهم می کند. سطح پایین که سریعترین روش برای حذف دائمی اطلاعات است. سطح متوسط که این سطح فایل های خصوصی شما را حذف و بر روی آن ها بازنویسی می کند تا اطمینان حاصل کنید که پرونده های پاک شده 100٪ غیرقابل بازیابی هستند. سطح بالا که مطمئن ترین گزینه است و پس از حذف فایل ها، 2 بار بر روی آن ها بازنویسی می کند. توصیه می شود اگر پرونده های خصوصی و مهم از جمله سوابق بانکی، رمزهای عبور، داده های مالی و … را در دستگاه خود ذخیره کرده بودید از این گزینه استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های PanFone iOS Eraser Pro:

– تنها یک کلیک برای حذف تمام فایل ها و اطلاعات دستگاه های iOS
– غیرقابل بازیابی بودن اطلاعات حذف شده
– صد در صد اطلاعات برنامه های اجتماعی حذف می شوند (WhatsApp، LINE، WeChat، Instagram، Kik و…)
– پشتیبانی از همه دستگاه های اپل با نسخه iOS 7 به بالا (از جمله آیفون 12)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

PanFone iOS Eraser Pro - حذف کامل اطلاعات دستگاه های iOS



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR