دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای PC

دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای PC

 

دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای کامپیوتر

| بازی استودیوی ساخت انیمه |

| نسخه Chronos |

 

Anime Studio Tycoon بازی کم‌حجم جدیدی در سبک ایندی، کژوال، شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط True Seria ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، شما تاریخ انیمه را مجددا بازسازی می‌کنید. همانطور که می دانید، از چند دهه قبل تا به امرو، انیمه‌ها طرفداران بسیار زیادی داشته و هنوز هم افراد زیادی هستند که تماشای آن‌ها را به هر برنامه تلویزیونی دیگری ترجیح می‌دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، بازی جدیدی را برای شما آماده کرده‌ایم که طی آن قرار است که شما استودیوی ساخت انیمه خود را راه‌اندزای کرده و بهترین انیمه‌های دنیا را تولید کنید.

این بازی، یک عنوان جدید در سبک استراتژیک است که در آن شما یک کسب و کار واقعی را مدیریت می‌کنید. این استودیوی انیمه‌سازی، شما را به دهه 80 میلادی می‌برد، جایی که تولید و ساخت انیمه‌ها بسیار مشهور و پرطرفدار شده‌اند. شما می‌توانید کسب و کار خود را با گروهی از علاقه‌مندان به انیمه آغاز کنید و با عرضه سری انحصاری خود، طرفداران خود را روز به روز افزایش دهید. در ادامه می‌توانید با گسترش کمپانی خود، روز به روز ادارات خود را به وسعتی بیشتر ارتقا داده و به یکی از بهترین استودیوهای ساخت انیمه در دنیا شناخته شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Anime Studio Tycoon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Anime Studio Tycoon 1 300x169 - دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای PC Anime Studio Tycoon 2 300x169 - دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای PC

 

Anime Studio Tycoon 4 300x169 - دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای PC Anime Studio Tycoon 3 300x169 - دانلود بازی Anime Studio Tycoon برای PC

 

تریلر بازی Anime Studio Tycoon :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit
Processor: Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible with 512 RAM or better
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit
Processor: 2.8 GHz quad core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible with 1024 RAM or better
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX®-compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 413 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR