دانلود Appsforlife Koru 1.7.2 – نرم افزار ساخت مدل های 3 بعدی با WebGL

Appsforlife Koru - نرم افزار ساخت مدل های 3 بعدی با WebGL

 

دانلود Appsforlife Koru

| نرم افزار ساخت مدل های 3 بعدی با WebGL |

 

Appsforlife Koru یک نرم افزار ساده برای ساخت مدل های 3D برای وب با WebGL است و به عنوان راه حلی یک مرحله ای جهت ساخت، تزئین، متحرک سازی، بارگذاری و اشتراک گذاری مدل های 3D محسوب می شود و به شما کمک می کند مدل های ساخت شده را برای نمایش آنلاین آماده کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا اشیاء سه بعدی را با فرمت های مختلف بارگذاری کنید، زاویه دید را تنظیم کرده و موارد دلخواه را بر روی آن ها اعمال کنید و در نهایت نتیجه را برای استفاده در وب سایت ذخیره کنید. یک موضوع مهم که باید به آن اشاره داشت و می توان آن را برگ برنده این ابزار محسوب کرد این است که رندر سه بعدی پیشرفته Appsforlife Koru تضمین می کند که مدل های ساخته شده توسط آن در هر مرورگری که از WebGL پشتیبانی می کند به طور یکسان به نظر برسند.

این برنامه تقریبا هر فرمت محبوب 2D و 3D را می خواند. برای تصاویر نیز پروفایل های رنگی را می خواند، از تصاویر CMYK و HDR پشتیبانی می کند و حتی فایل های PSD، AI و PDF را نیز می خواند. این برنامه دارای یک کتابخانه بزرگ متریال است بنابراین نیازی نیست که از ابتدا شروع به طراحی کنید. این کتابخانه شامل فلزات، پلاستیک، رنگ، شیشه، چوب، کاغذ و موارد دیگر مانند هات فویل یا مواد spot UV است. در مورد رابط کاربری نیز شرکت سازنده معتقد است که شما به اندازه کافی مشغول هستید و وقت یادگیری یک برنامه دیگر را ندارید بنابراین تلاش زیادی کرده اند تا همه پیچیدگی ها را در پشت یک رابط کاربری خوب پنهان کنند.

 

 

 

ویژگی های کلیدی Appsforlife Koru:

– توانایی گرفتن عکس های فوری
– کتابخانه ای کامل از مواد
– پیش نمایش زنده با کیفیت بالا
– رابط کاربری ساده
– پشتیبانی از بیشتر فرمت های 2D و 3D

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Appsforlife Koru - نرم افزار ساخت مدل های 3 بعدی با WebGL



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– اگر بر روی ویندوزتان آنتی ویروس نصب کرده اید آن را غیرفعال کنید (درصورت فعال بودن، کرک برنامه را حذف می کند)
– محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 130 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR