دانلود بازی Bugsnax برای PC

دانلود بازی Bugsnax برای PC

 

دانلود بازی Bugsnax برای کامپیوتر

| بازی باگ‌اسنکس |

| نسخه DRMFREE |

 

Bugsnax بازی جدیدی در سبک ماجرایی، کمدی و ایندی می باشد که در سال 2020 توسط Young Horses ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. باگ‌اسنکس، یکی از تازه‌ترین عناوین بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی است که سرانجام پس از مدت‌ها انتظار برای کامپیوتر عرضه شد. باگ‌اسنکس، شما را برای یک ماجراجویی تازه به جزیره‌ای مرموز با نام اسنک‌توث (Snaktooth) می‌برد. این جزیره، خانه موجوداتی افسانه‌ای است؛ موجوداتی که نیمه آن‌ها شبیه‌ به حشرات و نیمه دیگر آن‌ها خوراکی هستند. شما به دعوت Elizabert Megafig در اینجا هستید تا. به محض رسیدن، به دنبال میزبان خود خواهید گشت؛ اما سرنخی از او پیدا نمی‌کنید؛ هرچند که اردوگاه او و وسایلش در سراسر جزیره وجود دارد. اکنون شما تنها و گرسنه در جزیره، باید به ماجراجویی در رابطه با این منطقه بپردازید و بفهمید چه بلایی به سر میزبان‌تان آمده است.

در واقع این شما هستید که می‌توانید اسرار جزیره اسنک‌توث را حل کنید. چه اتفاقی برای لیزبرت افتاده؟ باگ‌اسنکس چیست و از کجا آمده؟ اما سوال مهم‌تر اینکه چرا موجودات جزیره تا این اندازه خوشمزه هستند؟ به طور کلی در جزیره پیش روی شما بیش از 100 باگ‌اسنکس وجود دارد که باید آن‌ها را پیدا و ضبط کنید. در ادامه می‌توانید تمام سرنخ‌ها را دنبال و گمشده بازی را پیدا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bugsnax را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bugsnax 1 300x169 - دانلود بازی Bugsnax برای PC Bugsnax 2 300x169 - دانلود بازی Bugsnax برای PC

 

Bugsnax 4 300x169 - دانلود بازی Bugsnax برای PC Bugsnax 3 300x169 - دانلود بازی Bugsnax برای PC

 

تریلر بازی Bugsnax :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Quad Core 2.6 Ghz or equivalent
Memory: 6GB
Storage: 6.7GB
Direct X: 9
Graphics: 2GB DirectX 11 Video Card (Intel UHD 620, NVIDIA GT 920M)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.66 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR