دانلود Icecream Video Editor Pro 2.45 – نرم افزار ویرایش فیلم

Icecream Video Editor - نرم افزار ویرایش فیلم

 

دانلود Icecream Video Editor

| نرم افزار ویرایش فیلم |

 

Icecream Video Editor یک نرم افزار ویرایش فیلم با کاربردی آسان برای ویندوز است که به شما این امکان را می دهد تا در عرض چند دقیقه فیلم ها را ویرایش کرده و از چندین فیلم و عکس، نسخه های جدید ایجاد کنید. فیلم ها و عکس ها را ترکیب، افکت های مختلف را اضافه، فیلم ها را اصلاح، صدا های پس زمینه را اضافه و جلوه های بصری را اعمال کنید. همچنین می توانید فیلم ها را بچرخانید، سرعت پخش آن ها را کم یا زیاد کنید، شفافیت آن ها را تغییر دهید.

با استفاده از رابط کاربری گرافیکی بصری این نرم افزار قدرتمند از ویرایش فیلم لذت ببرید، فیلم ها و عکس ها را ادغام کنید و با استفاده از یک تایم لاین در آن ها کاوش کنید، در صورت نیاز صحنه هایی از عکس و فیلم را با ابزار Crop، برش دهید، متن ها و عنواین دلخواه را به تصاویر اضافه و روشنایی، کنتراست، اشباع و رنگ ها را با ویرایشگری حرفه ای تنظیم کنید. Icecream Video Editor علاوه بر ابزار های تخصصی برای ویرایش فایل های تصویری، ابزار های جالب و کاربردی برای سفارشی سازی صدا دارد که با استفاده از آن ها می توانید میزان بلندی صدا را تنظیم کنید، جلوه ها و افکت های ویژه به آن اضافه کنید، بلندی صدا را در ابتدا و انتهای کلیپ ها به آهستگی کم یا زیاد کنید و بسیاری موارد دیگر.

 

 

 

ویژگی های برنامه Icecream Video Editor:

– امکان تغییر سرعت پخش فیلم ها
– فرمت های ویدیویی و تصویری محبوب پشتیبانی می شوند (MP4، AVI، MOV، WEBM، JPG، PNG و …)
– کلیپ های ویدیویی و عکس های اضافه شده را آینه کنید و یا بچرخانید
– نسبت ابعاد ویدیوی خروجی را تنظیم کنید. حالت عریض (Landscape) و یا حتی 1: 1 برای اینستاگرام
– توانایی برش فیلم ها
– وجود افکت های متنوع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Icecream Video Editor - نرم افزار ویرایش فیلم



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

2.66Ghz Intel & AMD / faster processor for netbooks
4GB of RAM (16GB for better performance)
100MB to 5GB of free disk space
DirectX 11 hardware support

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR