دانلود TatukGIS Editor 5.30.1.1893 – نرم افزار برنامه‌ریزی شهری و GIS

دانلود TatukGIS Editor 5.30.1.1893 - نرم افزار برنامه‌ریزی شهری و GIS

 

دانلود TatukGIS Editor

| نرم افزار برنامه‌ریزی شهری و GIS |

 

TatukGIS Editor 5.30.1.1893 نام یک ابزار مفید و قدرتمند در زمینه مشاهده، مدیریت، ویرایش و خروجی گرفتن از دیتای نقشه‌ها در فرمت‌های مختلف است که امکاناتی متعدد برای نوشتن اسکریپت‌ها و کار با دیتای GIS را در اختیار متخصصین قرار می‌دهد. این برنامه، یک ابزار حرفه‌ای است که افراد می‌توانند به راحتی با دیتای نقشه و GIS ارتباط برقرار کنند. با این برنامه، شما می‌توانیدهزاران فرمت مختلف نقشه‌ را فراوانی و مشاهد کنید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید نقشه‌ها را بسازید و یا اینکه آن‌ها را ویرایش و مجددا ذخیره کنید. بدین ترتیب شما به یک ابزار همه‌کاره در زمینه کار با فرمت‌های مختلف نقشه، وکتور و همینطور کار با داده نقشه‌ها دسترسی خواهید داشت.

این برنامه قادر است که طور مستقیم تعداد 75 نوع فرمت مختلف وکتور و تصاویر نقشه‌ها را باز کردن و به راحتی به ویرایش آن‌ها بپردازد. شما به عنوان یک فرد حرفه‌ای در حوزه کار با نقشه و آنالیز دیتای نقشه‌ها، می‌توانید نقشه‌ها را از منابع مختلف فراخوانی کرده و پروژه‌ها را به صورت لایه به لایه ببینید و ویرایش کنید. این برنامه از سیستم‌های مختلف مختصات جغرافیایی نیز پشتیبانی می‌کند و شما به راحتی می‌توانید پروژه خود را بر اساس آن ببینید و یا ویرایش کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TatukGIS Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TatukGIS Editor :

– امکان فراخوانی نقشه‌ها و نمایش آن‌ها با جزئیات بالا

– قابلیت کار با نقشه‌ها به صورت لایه لایه

– امکان ساخت و ویرایش نقشه‌ها، رنگ‌ها، استایل‌ها، نمادها، لیبل‌ها و …

– پشتیبانی از صدها سیستم مختلف مختصاتی

– امکان تهیه خروجی گرافیکی در فرمت‌های مختلف

– پشتیبانی از انواع دیتابیس‌های MSJET (MDB), MSSQL, MySQL, Oracle, Interbase, DB2, Advantage, PostgreSQL

– پشتیبانی از اسکریپت‌نویسی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TatukGIS Editor.cover1  292x300 - دانلود TatukGIS Editor 5.30.1.1893 - نرم افزار برنامه‌ریزی شهری و GIS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 218 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR