دانلود TCP Connection Tester 1.4 – نرم افزار تست تی‌سی‌پی کانکشن

دانلود TCP Connection Tester 1.4 - نرم افزار تست تی‌سی‌پی کانکشن

 

دانلود TCP Connection Tester

| نرم افزار تست تی‌سی‌پی کانکشن |

 

TCP Connection Tester 1.4 نام یک ابزار مفید و کاربردی در زمینه تست کردن تی‌سی‌پی کانکشن است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند ارتباط یک آی‌پی آدرس فعلی خود به هاست مورد نظر را تنها با چند کلیک ساده تست کند. این برنامه به طور خاص برای توسعه‌دهندگان و مدیران شبکه طراحی شده تا افراد بتوانند تی‌سی‌پی کانکشن خود را به راحتی تست کنند. این کار با سرعت و سادگی بسیاری فراهم است و شما می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را برای برقراری ارتباط از طریق این پروتکل به راحتی تست و آزمایش کنید.

کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است؛ از آنجا که برای نصب و راه‌اندازی آن هیچ زمانی صرف نمی‌کنید، این برنامه در هرجا و هر سیستمی برای شما قابل استفاده است. پنجره اصلی این برنامه، کلیه امکانات متعدد آن را نمایش می‌دهد. در فیلدهیا یآن شما می‌توانید آنالیز کانکشن دلخواه خود را شروع کنید. به طور دقیق‌تر، با وارد کردن آی‌پی آدرس و همینطور پورت نامبر آن، به راحتی می‌توانید وضعیت دسترسی به آن را مورد بررسی و آزمون قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار TCP Connection Tester را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار TCP Connection Tester :

– امکان تست سریع و آسان هاست و یا آی‌پی آدرس دلخواه

– نمایش مشخصات کامل از وضعیت شبکه

– عدم نیاز به نصب و قابلیت اجرا به صورت پرتابل

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– پشتیبانی از IPv4 & IPv6

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TCP Connection Tester.cover1  300x163 - دانلود TCP Connection Tester 1.4 - نرم افزار تست تی‌سی‌پی کانکشن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR