دانلود FontDoctor 10.7.0.0 – نرم افزار عیب یابی و تعمیر خودکار فونت

FontDoctor - نرم افزار عیب یابی و تعمیر خودکار فونت

 

دانلود FontDoctor

| نرم افزار عیب یابی و تعمیر خودکار فونت |

 

FontDoctor نام یک نرم افزار کاربردی، سبک و مفیدی است که به کاربران خود کمک می کند تا به راحتی بتوانند مشکلات فونت ها را پیدا کرده و آسیب وارد شده به عملکرد و برنامه های رایانه ای را از بین ببرند. فرآیند تشخیص این نرم افزار دو هدف اساسی دارد، اول شناسایی مشکلات فونت و تعمیر آن ها و دوم تمیز کردن کتابخانه فونت های شما. با حذف فونت های تکراری نه تنها حجم بیشتری از حافظه در اختیارتان قرار می گیرد بلکه یافتن فونت مورد نظر از میان سایر فونت ها آسان تر شود. FontDoctor می تواند همه کار ها را انجام دهد، از بررسی یک فونت منفرد گرفته تا یافتن و بررسی همه فونت ها. هنگامی که این نرم افزار تمام فونت ها را بررسی کرد، آن ها را دسته بندی و در یک لیست برای شما به نمایش درمی آورد تا بتوانید تصمیم بگیرید که چگونه مشکلات احتمالی را برطرف کنید.

ویژگی جدید AutoScan به طور خودکار از کتابخانه فونت های شما محافظت می کند. برای بررسی خودکار می توانید یک بازه زمانی خاص را مشخص کنید برای مثال یک روز، یک هفته و یک ماه. شما همچنین می توانید علاوه بر فولدر فونت های ویندوز، سایر فولدر هایی که در آن ها فونت ذخیره شده است را انتخاب کنید تا به طور خودکار تمامی آن ها نیز بررسی شوند. به این شکل هنگامی که فولدری از فونت ها مشکل پیدا کند به شما هشدار داده می شود.

 

 

برخی از ویژگی ها و توانایی های FontDoctor:

– یافتن و تعمیر خودکار فونت ها
– یافتن فونت های تکراری
– بی صدا در پس زمینه ویندوز کار می کند و فقط در صورت یافتن مشکل به شما هشدار می دهد
– اجرا در فواصل منظم روزانه، هفتگی یا ماهانه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

FontDoctor - نرم افزار عیب یابی و تعمیر خودکار فونت



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR