دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای PC

دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای PC

 

دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای کامپیوتر

| بازی نبرد و شمشیر زنی در جنگ‌های صلیبی |

| نسخه DRMFREE |

 

Swords and Sandals Crusader Redux بازی جدیدی در سبک نقش‌آفرینی و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Whiskeybarrel Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از یک دهه از زمان عرضه نسخه اولیه بازی Swords and Sandals Crusader، شاهد عرضه نسخه‌ای تازه از این عناون هستیم. این بازی، یک نبرد استراتژیک را با ترکیب عناصر باستانی، جنگ‌های صلیبی، استراتژی نبرد و … به تصویر می‌کشد که شما باید در آن با تصمیمات مهم و به موقع خود، ماموریت‌‌ها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید.

این بازی مجموعا 9 فصل و 49 ماموریت مختلف دارد که طی آن شما ابعاد مختلفی از جنگ‌های صلیبی را تجربه خواهید کرد. حضور قهرمانان مختلف از جمله King Lionel و Sir Belgrave از مهم ترین شخصیت‌های شناخته شده این سری هستند که باری دیگر با آن‌ها دیدار خواهید کرد. امکان بازی در حالت داستانی، حالت بقا و همینطور نبرد سریع برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با استراتژی دلخواه خود وارد عرصه نبرد شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Swords and Sandals Crusader Redux را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Swords and Sandals Crusader Redux 1 300x169 - دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای PC Swords and Sandals Crusader Redux 2 300x169 - دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای PC

 

Swords and Sandals Crusader Redux 3 300x169 - دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای PC Swords and Sandals Crusader Redux 4 300x169 - دانلود بازی Swords and Sandals Crusader Redux برای PC

 

تریلر بازی Swords and Sandals Crusader Redux :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 1Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 3.3 compatible video card with 512 MB
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 181 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR