دانلود FileRestorePlus 3.0.20.1104 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده و آسیب دیده

 

FileRestorePlus - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده و آسیب دیده

 

دانلود FileRestorePlus

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده و آسیب دیده |

 

FileRestorePlus نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا پرونده های پاک شده، گمشده و آسیب دیده را به سرعت و به راحتی بازیابی کنید. اگر به طور تصادفی یک سند مهم یا یک عکس و فیلم گرانبها را حذف کرده اید ناامید نشوید، بازگرداندن آن همچنان امکان پذیر است. هنگام پاک کردن یک فایل، ویندوز آن را حذف نمی کند بلکه فضایی که آن فایل در آن ذخیره شده بود را به عنوان فضای آزاد برای ذخیره پرونده های جدید مشخص می کند و این بدان معنی است که امکان بازیابی پرونده های حذف شده با کمک نرم افزار های ریکاوری وجود دارد اما بهتر است پس از حذف شدن تصادفی اطلاعات تا پس از بازیابی آن ها از آن حافظه استفاده نکنید چون ویندوز پس از پر شدن حافظه آزاد، سایر داده ها را برروی اطلاعات قدیمی که باید حذف می شدند ذخیره می کند.

برنامه FileRestorePlus یک ابزار فوق العاده قدرتمند است که می تواند به سرعت فایل های حذف شده شما را جستجو کرده و در یک لیست به شما نمایش درآورد تا بتوانید فایل ها و اطلاعات مورد نظرتان را انتخاب و آن ها را به شکل شگفت انگیزی بازیابی کنید. این برنامه از انواع مختلف هارد دیسک ها و رسانه های قابل حمل پشتیبانی می کند بنابراین شما قادر خواهید بود عکس ها و فیلم های پاک شده را از دوربین خود و یا آهنگ های جذف شده را از پخش کننده  های MP3 بازیابی کنید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FileRestorePlus :

– اسناد، عکس ها، فیلم ها، موسیقی و حتی ایمیل را به راحتی بازیابی کنید
– سریع پرونده ها را بازیابی کنید حتی آن هایی که از سطل بازیافت حذف شده اند
– بازیابی پرونده ها پس از فرمت تصادفی درایو ها (حتی اگر ویندوز را دوباره نصب کرده باشید)
– پرونده ها را از هارد دیسک ها، فلش مموری ها، رم های دوربین، فلاپی دیسک ها و سایر دستگاه های ذخیره سازی بازیابی کنید
– بازیابی هارد دیسک های حجیم با سرعت بالا
– حجم بسیار کم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

FileRestorePlus - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده و آسیب دیده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR