دانلود 7thShare Folder Password Lock Pro 2.3.8.8 – نرم افزار قفل و مخفی کردن فولدر ها

7thShare Folder Password Lock Pro - نرم افزار قفل و مخفی کردن فولدر ها

 

دانلود 7thShare Folder Password Lock Pro

| نرم افزار قفل و مخفی کردن فایل ها و فولدر ها |

 

7thShare Folder Password Lock Pro بهترین نرم افزار رمزگذاری داده است که به شما این امکان را می دهد تا فولدر ها و فایل های رایانه خود را با یک رمز عبور فوق العاده قوی و غیر قابل عبور محافظت و پنهان کنید. قفل کردن، پنهان کردن و رمزگذاری تصاویر خصوصی، اسناد و فیلم هایی که دیگران نباید به آن دسترسی داشته باشند تنها با یک کلیک انجام می شود. این نرم افزار رمزگذاری حرفه ای به شما کمک می کند تا با استفاده از سطح امنیتی هسته ویندوز پرونده های شخصی، عکس ها، فیلم ها، اسناد، مخاطبین، اطلاعات بانکی، کیف پول الکترونیکی، یادداشت ها، صدا ها و حتی درایو ها و ایمیل های خود را قفل و پنهان کنید. با استفاده از این برنامه کاربردی می توانید از فایل ها و فولدر های خود بدون تغییر در ساختار آن ها محافظت کنید همچنین می توانید آن ها را در رایانه خود از دسترس و دید عموم خارج و یا می توانید برای ذخیره اطلاعات شخصی و خیلی مهم خود کیف پول رمزگذاری شده ایجاد کنید.

علاوه بر همه این ها، 7thShare Folder Password Lock Pro دارای تنظیمات امنیتی اضافی می باشد که قبلا مشابه آن ها دیده نشده است. با استفاده از پسورد اصلی مدیریت، می توانید رمز عبور را فعال کرده و دسترسی به قسمت های مختلف برنامه را محدود کنید. خیالتان راحت باشد این برنامه کاملا امن است و پرونده های شما با رمز عبوری محافظت می شوند که حرفه ای ترین هکر ها نیز به سختی می توانند از آن عبور کنند. نکته خوب این است که پوشه قفل شده هم پنهان و هم رمزگذاری می شود و سایر کاربران متوجه وجود آن ها نخواهند شد البته توجه داشته باشید که رمزگذاری اطلاعات نسبت به مخفی کردن آن ها گزینه بهتری است. به عنوان آخرین نکته در مورد این برنامه باید به این موضوع اشاره کرد که هنگام قفل کردن اطلاعات می توانید نوع و سطح رمزگذاری را انتخاب کنید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

7thShare Folder Password Lock Pro - نرم افزار قفل و مخفی کردن فولدر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR