دانلود FontXChange 5.1.0.0 – نرم افزار تبدیل فرمت فونت

دانلود FontXChange - نرم افزار تبدیل فرمت فونت

 

دانلود FontXChange

| نرم افزار تبدیل فرمت فونت |

 

FontXChange نرم افزاری ساده است که فونت ها را بین فرمت ها معمول از جمله OpenType (PS)، Web Fonts (WOFF)، PostScript Type 1 و فونت های ویندوز و مک تبدیل می کند. فونت های PostScript Type 1 (Macintosh یا Windows) را به یک فونت OpenType مدرن که در هر دو سیستم عامل Macintosh و Windows کار می کند تبدیل کنید. تبدیل فونت های TrueType به PostScript باعث می شود تا دیگر هیچ مشکلی در چاپ و ناسازگاری با فونت های TrueType و دستگاه های خروجی سطح بالا وجود نداشته باشد. اگر طراح وب هستید و نیاز دارید تا فونت های معمولی را برای استفاده در وب سایت آماده کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید. برای انجام این کار تنها لازم است تا فونت های مورد نظرتان را به آن معرفی و فرمت دلخواه خود را انتخاب کنید تا عملیات تبدیل فرمت انجام شود و بتوانید از خروجی آن به صورت مستقیم در طراحی وب سایت استفاده کنید بدون اینکه نیاز به استفاده از ابزار های آنلاین باشد.

اگر کاربر سیستم عامل مک هستید و دوست دارید از طیف عظیم فونت های متنوع ویندوز استفاده کنید و یا بالعکس، اگر از کاربران ویندوز هستید و قصد دارید تا از فونت های سفارشی و حرفه ای سیستم عامل مک استفاده کنید، در هر صورت می توانید از FontXChange استفاده کنید و به راحتی فونت ها را در رایانه ها و سیستم عامل های مختلف به اشتراک بگذارید. این برنامه کاری را که می تواند یک کار دلهره آور باشد، به راحتی و با چند کلیک ساده ماوس انجام می دهد. لطفا توجه داشته باشید که برخی از فروشندگان فونت اجازه تبدیل محصولات خود را نمی دهند. بنابراین بهتر است مجوز های هر فونتی را که می خواهید تبدیل کنید، مطالعه بفرمایید تا مطمئن شوید که حق کپی رایت آن ها رعایت شده است.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود FontXChange - نرم افزار تبدیل فرمت فونت



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR