دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای PC

دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای PC

 

دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای کامپیوتر

| بازی خاطرات فرار یک زندانی |

| نسخه RAZOR |

 

Mystic Escape Diary of a Prisoner بازی جدیدی در سبک فکری، ماجرایی، ایندی و کژوال می باشد که در سال 2020 توسط SunRay Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پس از بیدار شدن، خود را در یک قایق در وسط اقیانوس می‌بینید. در ادامه متوجه می‌شوید که هیچ خاطره‌ای در ذهن‌تان نیست و تقریبا هیچ‌ ایده‌ای در رابطه با اینکه چطور به اینجا رسیده‌اید ندارید. در فصوال دور، یک جزیره دیده می‌شود و احتمالا بتوان برای رسیدن به پاسخ به آنجا رفت. اینجا شبیه به یک زندان است. گاهی شبح یک دخترک زیبا را می‌بینید که او شما را به جایی هدایت می‌کند.

در جریان این بازی شما با ماجراجویی تازه‌ای همراه می‌شوید که معماهایی چالش‌برانگیز را در خود دارد. با حل این معماهای دشوار می‌توانید مسیر داستانی بازی را پیش ببرید. وظیفه شما این است که بتوانید با رسیدن به جزیره، معماهای پیش روی خود را حل کنید و خاطرات از دست رفته خود را بازیابی کنید. برای یافتن پاسخ‌ها، یادداشت‌های برجای مانده از شخصی مرموز را دنبال کنید و در اعماق خاطرات خود به دنبال حل معماهای جزیره باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mystic Escape Diary of a Prisoner 1 300x169 - دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای PC Mystic Escape Diary of a Prisoner 2 300x169 - دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای PC

 

Mystic Escape Diary of a Prisoner 3 300x169 - دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای PC Mystic Escape Diary of a Prisoner 4 300x169 - دانلود بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner برای PC

 

تریلر بازی Mystic Escape Diary of a Prisoner :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Memory: 1024 MB RAM
Graphics: Intel HD 4000
Storage: 350 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR