دانلود EaseUS RecExperts 1.4.6.9 – نرم افزار ضبط صفحه نمایش و کلاس های آنلاین

دانلود EaseUS RecExperts - نرم افزار ضبط صفحه نمایش و کلاس های آنلاین

 

دانلود EaseUS RecExperts

| نرم افزار ضبط صفحه نمایش و کلاس های آنلاین |

 

EaseUS RecExperts یک ضبط کننده صفحه نمایش ویندوز، وب کم و کلاس های آنلاین با قابلیت ضبط صدا های سیستم و میکروفون است. دلایل زیادی وجود دارد که ما به عنوان یک ضرورت به یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش نیاز داشته باشیم. این برنامه ها در ضبط کار های روزانه ما مانند یک فیلم آموزشی برای آموزش دادن به کارمندان جدید، ضبط تماس های ویدیویی و به اشتراک گذاری سخنرانی ها کمک زیادی می کند. این برنامه به عنوان یکی از کارآمدترین ضبط کننده ها می تواند کار های بسیار بیشتری از آنچه که ذکر شد انجام دهد. شما می توانید آنچه را که در کل صفحه نمایش شما یا فقط یک پنجره انتخاب شده از ویندوز اتفاق می افتد ضبط کنید و حتی یک ضبط برنامه ریزی شده در یک زمان خاص و به صورت خودکار را تنظیم کنید. توانایی ضبط انواع بازی های 2 بعدی و 3 بعدی با کیفیت بالا و رزولوشن 4K UHD می تواند برای گیمر ها ویژگی فوق العاده جذابی باشد.

پس از ضبط فیلم ها می توانید آن ها را ویرایش کنید و به آن ها متن، محتوای برجسته، اشکال مختلف و… اضافه و قسمت های دلخواهی از آن را حذف کنید. در نهایت نیز می توانید فیلم ضبط شده را با بیش از 10 فرمت تصویری مختلف از قبیل MP4، WMV، AVI، MOV، FLV، ASF و… ذخیره و یا آن ها را مستقیما در شبکه های اجتماعی آپلود کنید و به اشتراک بگذارید. کاربران می توانند با استفاده از امکانات EaseUS RecExperts جزئیات مهم و ضروری را بهتر نمایش دهند برای مثال با استفاده از قبایلت ضبط پنجره های قفل شده می توان یک پنجره یا برنامه خاص را بدون توجه به اینکه برنامه ای از مقابل آن حرکت کند ضبط کرد، با استفاده از کلید میانبر پیش فرض F10 می توان برروی قسمتی که باید به طور خاص نشان داده شود زوم و در نهایت با استفاده از کلید میانبر پیش فرض F4 بر قسمت ها یا جزئیات مهم تأکید کرد.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود EaseUS RecExperts - نرم افزار ضبط صفحه نمایش و کلاس های آنلاین



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR