دانلود AVS Image Converter 5.2.5.304 – نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت تصاویر

دانلود AVS Image Converter - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت تصاویر

 

دانلود AVS Image Converter

| نرم افزار ویرایش، تبدیل فرمت و افزودن واترمارک به تصاویر به صورت گروهی |

 

AVS Image Converter نام یک نرم افزار رایگان است که به کاربران خود کمک می کند تا بتوانند تصاویر را بین فرمت های JPEG، PDF، RAW، TIFF، GIF، PNG، RAS، PSD، PCX، CR2، DNG، APNG و… تبدیل کنند، اندازه آن ها را بدون افت کیفیت تغییر بدهند (بزرگ یا کوچک)، جلوه ها و افکت های مختلف برروی آن ها اعمال کنند، آن ها را بچرخانند و برروی تصاویر واترمارک بچسبانند. گاهی اوقات هنگام چاپ عکس های گرفته شده توسط دوربین های عکاسی به دلیل همخوانی نداشتن سایز تصویر مورد نظر با برگه چاپ، عکس های شما به خوبی چاپ نمی شوند و یا حتی ممکن است این مشکل زمان استفاده از عکس ها در اسلاید های اینترنتی پیش آید.

اگر از ابزار صحیح برای تغییر ابعاد فایل های تصویری استفاده نکنید خیلی سریع متوجه خواهید شد که تصاویر شما پس از تغییر در ابعاد، دفرمه شده و یا به شکل چشمگیری از کیفیت آن ها کاسته شده است. سازندگان برنامه AVS Image Converter با در نظر گرفتن اندازه های معتبر و مورد نیاز کاربران خانگی این امکان را فراهم کرده اند که کاربران بتوانند سایز و فرمت عکس ها را برای چاپ صحیح تغییر دهند و یا آن ها را برای نمایش در اسلاید وب سایت آماده کنند بدون اینکه کیفیت آن ها تغییر کند. جلوه ها و افکت های مختلفی وجود دارد برای مثال می توان جلوه های قدیمی و سیاه و سفید را به عکس ها اعمال کرد تا بتوانید آن ها را کلاسیک نشان دهید. اما مهترین ویژگی این برنامه توانایی چسباندن واترمارک به تصاویر به صورت گروهی است. ناشران و وبمستر ها می توانند فرمت و ابعاد دسته ای از تصاویر را همزمان تغییر و لوگوی خود را در مکانی مشخص قرار دهند و در نهایت نیز تصاویر را با نام دلخواه ذخیره کنند.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود AVS Image Converter - نرم افزار ویرایش و تبدیل فرمت تصاویر



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Minimum System Requirements

Processor: AMD / Intel Core 2 Duo compatible at 3 GHz or higher
RAM: 2 GB or higher
Windows 10/Windows 8.x/Windows 7

Recommended System Requirements

Processor: AMD / Intel Core 2 Quad compatible at 2.4 GHz or higher
RAM: 3 GB or higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR