دانلود Glary Disk SpeedUp 5.0.1.67 – نرم افزار دیفرگ و افزایش سرعت هارد

دانلود Glary Disk SpeedUp - نرم افزار دیفرگ و افزار سرعت هارد

 

دانلود Glary Disk SpeedUp

| نرم افزار دیفرگ و افزایش سرعت هارد |

 

Glary Disk SpeedUp ابزاری قدرتمند و سریع برای آنالیز و یکپارچه سازی هارد و در نهایت افزایش سرعت کامپیوتر در اجرا کردن فایل های مختلف است. زمانی که شما اطلاعاتی را برروی حافظه کامپیوتر ذخیره و یا از روی آن یا حذف می کنید به مرور زمان باعث می شود تا داده های مربوط به فایل های جدید به صورت پراکنده ذخیره شوند بنابراین برای اجرای آن ها زمان بیشتری نیاز است. با استفاده از این نرم افزار فقط چند ثانیه طول می کشد تا کل هارد دیسک شما اسکن و آنالیز شود سپس عملیات دیفرگ کردن آغاز می شود. پس از مرتب شدن داده، سرعت بارگذاری فایل ها چندین برابر نسبت به قبل افزایش پیدا می کند. یکی از قابلیت های جالب و کاربردی این نرم افزار، امکان یکپارچه سازی یک فولدر و یا حتی یک فایل خاص به جای یکپارچه سازی کل درایو است. با این کار دیگر نیازی نیست ساعت ها منتظر دیفرگ شدن کل هارد دیسک بمانید زیرا سرعت انجام این عملیات به چند دقیقه کاهش می یابد.

 

Glary Disk SpeedUp به گونه ای طراحی شده است که هارد دیسک را به بهترین شکل ممکن اسکن و بهینه می کند بدون اینکه آسیبی به آن و اطلاعات ذخیره شده بر روی آن وارد شود. این نرم افزار با استفاده از اسکنر های ضد ویروس آزمایش و هیچ نوع بدافزار، جاسوس افزار، ویروس، تروجان و… در آن یافت نشده و 100٪ ایمن است. توجه به این نکته ضروری است که اگر حجم کمی از فایل ها و داده ها برروی حافظه جابه جا شده است دیگر نیازی به یکپارچه سازی هارد دیسک نیست. بنابراین بهتره است طبق یک برنامه ریزی مشخص و تنها زمانی که نیاز است این عمل را انجام دهید. یکی از توانایی های جالب و کاربردی این برنامه نیز این است که کاربران می توانند یک زمانبندی خاص را جهت دیفگر کردن معرفی کنند تا برنامه به صورت کاملا خودکار و هوشمند در زمان های مشخص شروع به یکپارچه سازی حاظه کند.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Glary Disk SpeedUp - نرم افزار دیفرگ و افزایش سرعت هارد



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR