دانلود A4ScanDoc 2.0 Build 86 – نرم افزار اسکن حرفه ای

دانلود A4ScanDoc 2.0 Build 86 - نرم افزار اسکن حرفه ای

 

دانلود A4ScanDoc

| نرم افزار اسکن حرفه ای |

 

A4ScanDoc 2.0 Build 86 یک نرم افزار کاربردی است که به کاربران خود کمک می کند تا حجم زیادی از اسناد را با سرعت و کیفیت بالا اسکن کنند. استفاده از آن آسان است در عین حال ابزار های بسیار زیادی برای اسکن دارد. پس از نصب برنامه و اجرای آن، به سرعت دستگاه اسکنر شما شناخته خواهد شد در غیر اینصورت به شما گفته می شود که اسکنر شناخته نشده و باید کابل و یا درایور آن را چک کنید. پس از شناسایی اسکنر، می توانید تنظیماتی مانند فرمت (از بین TIFF، BMP، PDF، JPEG و PNG)، کیفیت، رزولوشن و نام تصاویر اسکن شده را مشخص کنید.

از دیگر ویژگی های کاربردی این نرم افزار می توان به پشتیبانی از اسکنر های دارای ADF (تغذیه خودکار کاغذ) و اسکن دوبلکس، قابلیت صاف نمودن اسناد کج اسکن شده (Deskew) به صورت خودکار، رابط کاربر پسند، سرعت فوق العاده بالا در اسکن، پشتیبانی از اسکنر های قدیمی و… اشاره کرد. در برنامه A4ScanDoc می توانید فقط یک بار تنظیمات مربوط به اسکن اسناد را انتخاب و سپس آن ها را ذخیره کنید، دفعات بعدی فقط کافیست از پروفایل خود، تنظیمات ذخیره شده را انتخاب کنید و عمل اسکن را انجام دهید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود A4ScanDoc 2.0 Build 86 - نرم افزار اسکن حرفه ای



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR