دانلود Abelssoft HackCheck 2021 v3.05 Build 20 – نرم افزار هشدار حمله هکر ها به ایمیل

دانلود Abelssoft HackCheck 2021 v3.05 Build 20 - نرم افزار هشدار حمله هکر ها

 

دانلود Abelssoft HackCheck

| نرم افزار هشدار حمله هکر ها به ایمیل |

 

Abelssoft HackCheck 2021 v3.05 Build 20 یک نرم افزار امنیتی و فوق العاده قدرتمند است که اگر داده ها و اطلاعات حساب های آنلاین شما در معرض خطر سرقت توسط مجرمان اینترنتی باشد زنگ خطر را به صدا در می آورد تا قبل از هرگونه اقدام هکر ها بتوانید اطلاعاتتان را جابه جا و نکات امنیتی را اعمال کنید. این برنامه همچنین می تواند تمام حساب های کاربری شما را به طور مداوم در برابر حملات هکر های حرفه ای و خطرناک اسکن و نظارت کند و راهنمایی های لازم در رابطه با هک، اخبار این زمینه، آخرین سرویس های ایمیل هک شده توسط هکر ها در سراسر جهان و… را در اختیار شما قرار دهد. از آنجا که معمولا تعداد زیادی آدرس ایمیل به طور همزمان استفاده می شود می توانید به تعداد دلخواه، ایمیل های خود را به این برنامه معرفی کنید تا به صورت همزمان برروی همه آن ها نظارت داشته باشید.

Abelssoft HackCheck آدرس های ایمیل شما را می گیرد و بلافاصله بررسی می کند که آیا آن ها مورد حمله هکر ها قرار گرفته اند یا نه. در این حالت این برنامه به شما می گوید که کدام سرویس آنلاین و به چه روشی آسیب دیده است و به شما توصیه می کند که بلافاصله رمز عبور را تغییر دهید. این برنامه هر چهار ساعت یک بار تست جدید انجام می دهد و شما را از حملات موفقیت آمیز جدید هکر ها آگاه می کند.

 

 

 

ویژگی های Abelssoft HackCheck:

– چندین بار در روز حساب شما کنترل می شود
– اگر داده های خصوصی مانند رمز های عبور توسط یک حمله به سرقت رفته باشد به شما هشدار داده می شود
– چک کردن چندین ایمیل به صورت همزمان
– بسیار سبک و کم حجم
– از وضعیت امنیتی فعلی مطلع شوید و ببینید دقیقا کدام وب سرویس ها در سراسر جهان هک شده اند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Abelssoft HackCheck 2021 v3.05 Build 20 - نرم افزار هشدار حمله هکر ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR