دانلود Flash Decompiler 5.3.1400 – نرم افزار ویرایش فایل های فلش

دانلود Flash Decompiler - نرم افزار ویرایش فایل های فلش

 

دانلود Flash Decompiler

| نرم افزار ویرایش فایل های فلش |

 

Flash Decompiler عالی ترین ابزار برای تبدیل فایل های SWF به FLA و ویرایش فایل های Flash است که ازبرنامه فلش CS6، CC و ActionScript 3.0 پشتیبانی می کند. این برنامه تنها ابزاری است که قادر به تبدیل فایل های SWF به FLA با سرعت و کیفیت بالا و صد ها ویژگی دیگر است. پرونده های SWF را به صورت کامل و حرفه ای ویرایش و دوباره کامپایل کرده و کد منبع FLA را در چند ثانیه بدست آورید. این برنامه از تبدیل دسته ای پشتیبانی می کند بنابراین می توانید یک دسته از کار های مختلف را به آن بسپارید و کار های دیگری را انجام دهید در حالی که این برنامه کار خود را انجام می دهد.

 

در مواردی که نیاز به ساخت دوباره پرونده SWF نیست و فقط برخی از عناصر آن باید جدا شوند به راحتی می توانید برخی از عناصر یک فایل Flash را استخراج کرده و در هارد دیسک خود ذخیره کنید. تصاویر، صدا ها، متن ها، پیوند ها، شکل ها، قلم ها، دکمه ها و ActionScript ها را می توان در فرمت های مختلف استخراج و ذخیره کرد تا بهترین نتیجه ممکن بدست آید. با استفاده از ویژگی های جالب و کاربردی Flash Decompiler طیف گسترده ای از فرصت های جدید و خلاقانه در مورد ویرایش فایل های Flash در انتظار شماست.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Flash Decompiler - نرم افزار ویرایش فایل های فلش



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– ابتدا برنامه را نصب اما آن را اجرا نکنید
– فایل Patch را در محل نصب برنامه کپی، اجرا و برروی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR