دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای PC

دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای کامپیوتر

| بازی تیم نجات: نجات‌دهندگان سیاره |

| نسخه RAZOR |

 

Rescue Team Planet Savers بازی جدیدی در سبک ماجرایی، ایندی، کژوال و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Alawar Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. گرم شدن زمین، در آستانه رقم زدن یک فاجعه تازه در سیاره ماست. این پدیده، منجر به وقوع مجموعه‌ای از حوادث طبیعی می‌شود که تیم نجات باید در این راستا وارد عمل شوند. شما در این بازی به عنوان اعضای تیم نجات ایفای نقش می‌کنید که باید به سادگی چند کلیک، تیم خود را با هلیکوپتر و انواع دیگر تجهیزات حمل و نقل، به محل حادثه رسانده و گردشگران و شهروندان بی‌گناه را از خطر نجات دهید.

شما در جریان هر ماموریت، باید استراتژی خاص خود را بسته به شرایط موجود از خود نشان دهید. به عنوان مثال شما حتی می‌توانید سگ‌های نجات را برای نجات جان انسان‌ها وارد عمل کرده و یا اینکه در مواقع آتش‌سوری با ماشین مخصوص به خاموش کردن آن بپردازید. علاوه بر این، شما باید برای بازسازی بیمارستان‌ها هم اقدام کنید تا پزشکان و پرستاران بتوانند زخمی‌ها و افرادی آسیب دیده را مداوا کنند. همه این کارها بر عهده شما به عنوان اعضای تیم نجات است که این بار به عنوان نجات‌دهندگان سیاره وارد عمل خواهید شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rescue Team Planet Savers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rescue Team Planet Savers 1 300x169 - دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای PC Rescue Team Planet Savers 2 300x169 - دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای PC

 

Rescue Team Planet Savers 3 300x169 - دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای PC Rescue Team Planet Savers 4 300x169 - دانلود بازی Rescue Team Planet Savers برای PC

 

تریلر بازی Rescue Team Planet Savers :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: 2 GHz processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GPU with at least 512MB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 3 GHZ processor or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GPU with at least 1024MB of VRAM or better
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 546 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR