دانلود O&O FileErase 14.7.610 – نرم افزار حذف غیرقابل ریکاوری اطلاعات

دانلود O&O FileErase - نرم افزار حفاظت از اطلاعات شخصی

 

دانلود O&O FileErase

| نرم افزار حذف غیرقابل ریکاوری اطلاعات |

 

O&O FileErase نرم افزاری برای حافظت از اطلاعات خصوصی در برابر سرقت آن هاست. با گذشت زمان فایل های و اسناد تجاری بسیار مهم در کامپیوتر جمع می شوند. چه اتفاقی برای این اطلاعات می افتد وقتی به آن ها نیازی ندارید؟ انتقال به سطل آشغال برای محافظت از حریم خصوصی شما کافی نیست. در این برنامه با لمس یک دکمه فایل ها و پوشه های شما از بین می روند. شما می توانید خود تصمیم بگیرید که داده های شما باید با کدام سطح امنیتی از بین بروند. حتی داده هایی که با سطح امنیتی پایین پاک می شوند با برنامه های بازیابی اطلاعات موجود در بازار قابل بازیابی نیستند.

این برنامه بسیار مفید و کاربردی است برای مثال قبل از فروش رایانه می توانید عکس ها یا فیلم های خصوصی خود را به طور کامل حذف کنید. داده هایی که در سطوح امنیتی متوسط ​​یا بالا حذف می شوند حتی در آزمایشگاه های بازیابی اطلاعات یا آژانس های تخصصی نیز قابل بازیابی نیستند. به عنوان مثال از این روش ها می توانید برای حذف اطلاعات حساس شرکت خود استفاده کنید. اگر نمی خواهید فقط چند فایل و پوشه را حذف بلکه داده های مرورگر یا حتی کل اطلاعات رایانه را حذف کنید می توانید از نرم افزار O&O SafeErase استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های O&O FileErase:

– حذف غیرقابل ریکاوری فایل ها و پوشه ها
– پشتیبانی از ویندوز 8 و بالاتر
– امکان انتخاب سطح امنیتی
– حجم کم
– پشتیبانی از حافظه های مختلف
– تخمین زمان حذف فایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen را اجرا و از لیست Product گزینه FileErase 14.x را انتخاب کنید
– سپس برروی Generate کلیک و در نهایت گزینه Register را انتخاب کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19/20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR