دانلود Angry IP Scanner 3.7.3 x86/x64 – نرم افزار اسکنر آی‌پی آدرس

دانلود Angry IP Scanner 3.7.3 x86/x64 - نرم افزار اسکنر آی‌پی آدرس

 

دانلود Angry IP Scanner

| نرم افزار اسکنر آی‌پی آدرس |

 

Angry IP Scanner 3.7.3 x86/x64 نام یک ابزار ساده و کم‌حجم در زمینه اسکن آی‌پی آدرس است که می‌تواند ریکوئست پینگ را به ده‌ها آی‌پی آدرس مختلف ارسال کند و در دسترس بودن/نبودن سرور را به شما اطلاع دهد. همانطور که می‌دانید یکی از ساده‌ترین روش‌ها به منظور بررسی امکان دسترسی به یک آی‌پی آدرس (سرور) این است که از آن آدرس پینگ (Ping) بگیرید. پینگ گرفتن یک اصطلاح رایج در بین متخصصین شبکه و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات (IT) است که عمدتا به صورت دستی این عمل انجام می‌گیرد. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی در دسترس‌تان قرار خواهد گرفت که بتوانید آی‌پی آدرس‌ها را به صورت گروهی پینگ بگیرید.

در حالت عادی اگر شما بخواهید مجموعه‌ای از سرور یا آی‌پی‌ آدرس‌ها را پینگ بگیرید، اجرای دستی این کار زمان زیادی را از شما می‌گیرد. اما با استفاده از یک ابزار مخصوص به این کار، امکانی برایتان فراهم خواهد شد تا بتوانید عمل پینگ گرفتن از سرورها را به صورت گروهی انجام دهید. تنها کافی‌ست که لیست آی‌پی و یا رنج آن را در نرم افزار وارد کنید تا در ادامه با فشردن یک کلیک، دستور پینگ به تمام آدرس‌ها ارسال شود و نتیجه آن در دسترس‌تان قرار گیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Angry IP Scanner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Angry IP Scanner :

– امکان اسکن کردن سیستم‌ها در شبکه داخلی یا اینترنت

– قابلیت تعیین رنج آی‌پی و یا وارد کردن لیست آی‌پی از طریق فایل

– قابلیت تهیه خروجی و گزارش در فرمت‌های مختلف

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Angry IP Scanner.cover1  300x211 - دانلود Angry IP Scanner 3.7.3 x86/x64 - نرم افزار اسکنر آی‌پی آدرس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.78 + 2.08 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR