دانلود Copy Contents 2.0 – نرم افزار کپی کردن محتوای فایل‌ها از منوی راست کلیک

دانلود Copy Contents 2.0 - نرم افزار کپی کردن محتوای فایل‌ها از منوی راست کلیک

 

دانلود Copy Contents

| نرم افزار کپی کردن محتوای فایل‌ها از منوی راست کلیک |

 

Copy Contents 2.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی در زمینه کپی کردن محتوای فایل‌ها در کلیپ بورد بدون نیاز به باز کردن آن‌هاست. این برنامه مختص افرادی است که در طول روز به دفعات با محتوای فایل‌های متنی، عکس و … سر و کار دارند و می‌خواهند تا به طراحی تز اطریق منوی راست کلیک موس به محتوای آن‌ها دسترسی داشته باشند. در حالت عادی به منظور دسترسی به محتوای فایل‌ها لازم است که آن‌ها را باز کنید و پس از انتخاب تصویر و یا متن مورد نظر، آن را در کلیپ بورد کپی کنید. اما به کمک این برنامه، حتی این مرحله هم حذف شده و شما با یک راست کلیک ساده بر روی فایل، محتوای آن را در کلیپ بورد ویندوز کپی خواهید کرد.

این برنامه به شکل خاص برای مواردی طراحی شده که شما بتوانید بدون نیاز به باز کردن فایل مورد نظر، به محتوای آن دسترسی سریع داشته باید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار سریع و آسان است و پس از نصب، یک گزینه جدید به منوی راست کلیک موس اضافه می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توانید محتوای فایل مورد خود را در کلیپ بورد داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Copy Contents را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Copy Contents :

– پشتیبانی از متن و عکس

– سازگاری با فرمت JPG, PNG, PCX, BMP, TGA, FIG, TIF در تصاویر

– قابلیت قرار دادن محتوای کامل فایل متنی در کلیپ بورد

– نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Copy Contents.cover1  300x198 - دانلود Copy Contents 2.0 - نرم افزار کپی کردن محتوای فایل‌ها از منوی راست کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR