دانلود MSC Actran 2020 – نرم افزار شبیه ساز آکوستیک

دانلود MSC Actran - نرم افزار شبیه ساز آکوستیک

 

دانلود MSC Actran

| نرم افزار شبیه ساز آکوستیک |

 

MSC Actran یک نرم افزار قدرتمند شبیه سازی آکوستیک است که عملکرد آکوستیک طرح های ساده و پیچده (از یک چرخ ساده گرفته تا موتور جت) را با دقت بالا محاسبه و به طور کامل شبیه سازی می کند به همین دلیل توسط تولید کنندگان پیشرو در سراسر جهان استفاده می شود. این ابزار بهترین نرم افزار برای حل مشکلات آکوستیک، ویبرو آکوستیک و ایروآکوستیک است که توسط تولیدکنندگان و تأمین کنندگان خودرو، شرکت های فعال در زمینه هوا فضا، صنایع دفاعی و تولیدکنندگان محصولات مصرفی و… مورد استفاده قرار می گیرد و به مهندسان آن ها کمک می کند تا عملکرد آکوستیک طرح های خود را بهتر درک کرده و بهبود ببخشند. به منظور بررسی اثر متقابل ارتعاش ساختاری با سیال های مجاور، مدل سازی رفتار آکوستیک اجزای سازه ضروری است که آن را می توان با کتابخانه مواد این نرم افزار که شامل مواد معمولی، ویسکو الاستیک، محیط متخلخل یا غیر قابل تراکم، مواد کامپوزیت یا اجزای فعال مانند سرامیک پیزوالکتریک است به دست آورد.

با امکان شبیه سازی واقع بینانه شرایط مرزی، ترکیب محدودیت های پویا، تحرکات فیزیکی مانند میدان صوتی منتشر شده از جسم متحرک و لایه مرزی آشفته می توانید نمایش صحیحی از عملکرد آکوستیک طرح های خود بدست آورید. علاوه بر این ها شما همچنین توانایی ترکیب این قابلیت را با Actran AeroAcoustics دارید تا به شما امکان مدل سازی مشکلات پیچیده ویبرو آکوستیک و ایروآکوستیک را بدهد. اگر صدایی از سیستم تهویه مطبوع و فن یا هر وسیله دیگری ایجاد شود باید سازوکار های تولید و انتشار صدا را بررسی کرد تا انتظارات مشتری را برآورده کرد. MSC Actran کمک بسیار زیادی به مهندسان تمام صنایع برای پیش بینی و طراحی محل کاری ساکت، فضای داخلی بی صدا برای ماشین و هواپیما یا دستگاه های الکترونیکی بی صدا می کند.

 

 

ویژگی های MSC Actran:

– آکوستیک استاندارد را شبیه سازی کنید
– حالت های آکوستیک را استخراج کنید
– میدان های صوتی را در حفره ها تجزیه و تحلیل کنید
– دیوار های جذب کننده صدا را با استفاده از شرایط مواد متخلخل شبیه سازی کنید
– تابش و انعکاس صدا را تجزیه و تحلیل کنید
– تجزیه و تحلیل انتشار صدا در کانال ها، خطوط ورودی و خروجی یا سیستم های توزیع در ساختمان، هواپیما و اتومبیل
– محیط کاربری ساده و کاربر پسند
– قابلیت اجرا برروی رایانه های قدیمی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– MSC_Calc_20200331.exe را اجرا کنید تا فایل لایسنس ساخته شود
– برنامه msc_licensing_helium_windows64_a.exe را اجرا و در حین نصب آن در قسمت Select The License File فایل لایسنس ساخته شده در مرحله اول را انتخاب کنید
– در حین نصب msc_licensing_helium_windows64_a.exe تیک گزینه I agree to the automatic reporting of usage data را بردارید درضمن در مرحله License Server Settings قسمت Hostname را کپی کنید
– فایل نصب برنامه را اجرا کنید. زمانی که از شما لایسنس خواسته شد عبارت 27500@yourhostname را قرار دهید (بجای yourhostname مقدار Hostname را که در مرحله قبل کپی کرده بودید را وارد کنید)
– برروی Computer (در ویندوز 10 This PC) کلیک راست و Properties را انتخاب و در پنجره باز شده از منوی سمت چپ برروی Advanced System Settings کلیک و در پنجره جدید از سربرگ Advanced گزینه Environment Variables را انتخاب کنید. از قسمت System variables برروی New کلیک و مقادیر زیر را وارد کنید (بجای yourhostname مقدار Hostname را که در مرحله قبل کپی کرده بودید را وارد کنید)
Variable name : MSC_LICENSE_FILE
Variable value : 27500@yourhostname

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 702 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR