دانلود LEd 0.4.0 Beta – نرم افزار ساخت و ویرایش مپ‌های 2 بعدی در بازی‌های رایانه‌ای

دانلود LEd 0.4.0 Beta - نرم افزار ساخت و ویرایش مپ‌های 2 بعدی در بازی‌های رایانه‌ای

 

دانلود LEd

| نرم افزار ساخت و ویرایش مپ‌های 2 بعدی در بازی‌های رایانه‌ای |

 

LEd 0.4.0 Beta نام یک ابزار مفید و کاربردی برای افرادی است که دوست دارند مپ بازی‌های رایانه‌ای را بر اساس سلیقه شخصی ویرایش کنند. همانطور که می‌دانید، یکی از ویژگی‌هایی که تنوع زیادی به بازی‌ها می‌بخشد، وجود مپ‌های مختلف در بازی است. در واقع پلیر در فضای بازی دوست دارد که هر بار تجربه تازه‌ای را در محیطی متفاوت داشته باشد و اینکه کلیه مراحل در یک فضا و محیط یکسان انجام گیرد، چندان جالب توجه نیست. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید برای بازی‌های 2 بعدی خود نقشه‌ها را بسازید یا اینکه آن‌ها را ویرایش کنید.

این برنامه مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی جهت ساخت نقشه‌های 2 بعدی مخصوص بازی‌های رایانه‌‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها بتوانید به راحتی نقشه دلخواه خود را بسازید و ا ویرایش کنید. به منظور ساخت مپ‌های مختلف، شما می‌توانید به شکل لایه‌ لایه شروع به ساخت مپ‌ها کنید و با طی چند قدم ساده، به نتیجه دلخواه خود در زمینه ویرایش نقشه‌ها برسید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LEd را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LEd :

– سادگی در استفاده با فراهم ساختن یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان طراحی لایه لایه مپ بازی‌ها

– امکان به کار گرفتن انتیتی و مشخصه‌های منحصر به فرد

– پشتیبانی از استانداردهای وب (HTML5)

– پشتیبانی از Haxe API

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LEd.cover1  300x254 - دانلود LEd 0.4.0 Beta - نرم افزار ساخت و ویرایش مپ‌های 2 بعدی در بازی‌های رایانه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR