دانلود Icecream PDF Editor Pro 2.70 + Portable – نرم افزار ویرایش فایل های PDF

دانلود Icecream PDF Editor - نرم افزار ویرایش فایل های PDF

 

دانلود Icecream PDF Editor

| نرم افزار ویرایش فایل های PDF |

 

Icecream PDF Editor 2.70 + Portable ویرایشگر بصری و رایگان فایل های PDF برای ویندوز است که به شما این امکان را می دهد تا فایل های PDF را ایجاد و یا ویرایش کنید. از 4 حالت اصلی ویرایش PDF می توانید استفاده کنید: ویرایش، حاشیه نویسی، مدیریت صفحات و پر کردن فرم ها. می توانید متن، تصاویر و سایر قسمت ها را ویرایش، به قسمت های مختلف یادداشت اضافه، صفحات را حذف و یا اضافه، چندین فایل پی دی اف را ادغام و از پرونده ها محافظت کنید. موارد ذکر شده تنها بخشی از توانایی ها و ویژگی های این ابزار کاربردی است اما عمده نیاز های کاربران را برای مدیریت این فایل ها برآورده می‌کنند.

ابزار هایی که برای ویرایش متن در این برنامه در نظر گرفته شده است بسیار متنوع و شبیه به نرم افزار Word است، همچنین ابزار های مربوط به ویرایش تصاویر نیز بگونه ای انتخاب شده اند تا بتوانید براحتی اندازه و زاویه آن ها را تغییر دهید. می توانید از اشیا و اشکال هندسی مختلف در هر اندازه و رنگی که دوست دارید استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن مفهوم خود را به خواننده برسانید. کاربران می توانند یک سند جدید ایجاد کنند و با استفاده از گزینه ها و ابزار های متنوع شروع به ساخت یک فایل استاندارد PDF کنند که می تواند در تمامی دستگاه ها خوانده شود.

 

 

ویژگی های Icecream PDF Editor:

– ویرایش متن و تصاویر (حرکت، تغییر اندازه، چرخش و…)
– ادغام و تقسیم چندین فایل PDF
– ساخت فایل PDF جدید
– امکان حاشیه نویسی
– امکان جستحو در اسناد
– امکان رسم اشکال، فلش ها و خطوط
– استخراج صفحات خاص از اسناد PDF

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Icecream PDF Editor - نرم افزار ویرایش فایل های PDF



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

2.33Ghz Intel, AMD or any other compatible processor
2GB of RAM (4GB for better performance)
200MB to 2GB of free disk space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23/28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR