دانلود FreeCAD 0.20.2 – نرم افزار مدل سازی پارامتریک سه بعدی

دانلود FreeCAD - نرم افزار مدل ساز پارامتریک سه بعدی

 

دانلود FreeCAD

| نرم افزار مدل سازی پارامتریک سه بعدی |

 

FreeCAD 0.20.2 نام یک مدل سازی پارامتریک 3D اپن سورس است که در درجه اول برای طراحی اشیا موجود زندگی واقعی در هر اندازه ای ساخته شده است. مدل سازی پارامتریک به شما این امکان را می دهد با بازگشت به سابقه مدل و طرح خود و تغییر پارامتر های آن به راحتی آن را اصلاح کنید. می توانید از مدل های 2D مدل های 3D و یا از مدل های 3D مدل های 2D بسازید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که اشکال 2D هندسی را ترسیم کرده و از آن ها به عنوان طرحی پایه برای ساخت اشیای دیگر استفاده کنید. این برنامه اپن سورس شامل گزینه های بسیاری برای تنظیم ابعاد یا استخراج جزئی از مدل های سه بعدی برای ایجاد طرح های آماده تولید با کیفیت بالا است. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه انعطاف پذیری و یکپارچگی بالای آن است. FreeCAD یک نرم افزار چند منظوره (برای سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس) است که قابل تنظیم و توسعه است و فرمت هایی مانند STEP، IGES، STL، SVG، DXF، OBJ، IFC، DAE و بسیاری دیگر را می خواند و ذخیره می کند.

FreeCAD متناسب با طیف گسترده ای از کاربرد ها از جمله طراحی محصول، مهندسی مکانیک و معماری طراحی شده است. چه یک علاقه مند، یک برنامه نویس، یک کاربر باتجربه در طراحی های CAD، یک دانشجو و یا یک مدرس باشید با استفاده از آن احساس راحتی خواهید کرد. این برنامه شما را به تمام ابزارهای مناسب برای طراحی پارامتریک 3D مجهز می کند. ابزار مدرن تجزیه و تحلیل المان محدود (FEA)، CFD آزمایشی، BIM، میز کار Geodata، میز کار Path و یک ماژول شبیه سازی ربات را دارید که به شما این امکان را می دهد تا حرکات ربات و بسیاری از ویژگی های دیگر را مطالعه کنید. این برنامه در واقع یک چاقوی ارتشی سوئیسی از مجموعه ابزارهای مهندسی با اهداف عمومی است.

 

 

 

ویژگی های FreeCAD :

– پشتیبانی از فرمت های STEP، IGES، STL، SVG، DXF، OBJ، IFC، DAE
– تبدیل مدل های 2 بعدی به 3 بعدی و بالعکس
– کاملا رایگان و اپن سورس
– ابزار و میزکار های متنوع
– حجم کم و قابلیت اجرا برروی رایانه های قدیمی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود FreeCAD - نرم افزار مدل سازی پارامتریک سه بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 314/545 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR