دانلود Ashampoo ActionCam 1.0.2 – نرم افزار حذف لرزش دوربین

دانلود Ashampoo ActionCam - نرم افزار حذف لرزش دوربین

 

دانلود Ashampoo ActionCam

| نرم افزار حذف لرزش دوربین |

 

Ashampoo ActionCam نرم افزاری برای حذف لرزش فیلم های ضبط شده توسط دوربین های اکشن کم (Action camera) است. اکشن کم ها همیشه در صحنه هستند حتی وقتی همه چیز وحشی می شود یا کمی از کنترل خارج می شود. فیلم های بدست آمده از این دوربین ها اغلب دارای لرزش های زیاد هستند زیرا دوربین نتوانسته است آن ها را تثبیت کند که البته این موضوع پویایی جالبی را ایجاد می کند اما می تواند باعث ایجاد فشار روانی در هنگام مشاهده فیلم شود. این نرم افزار از آخرین نسل تثبیت کننده فیلم برخوردار است. حتی با استفاده از آن می توان لرزش فیلم های گرفته شده با دوربین های معمولی را حذف کرد، طبیعتا با حداکثر رزولوشن ممکن. لنز های زاویه باز و چشم ماهی بینندگان را در مرکز دید قرار می دهند. هنوز هم بسیاری هنگامی که از طریق رایانه یا صفحه تلویزیون فیلم های گرفته شده با این لنز ها را تماشا می کنند ترجیح می دهند به حالت عادی برگردند. Ashampoo ActionCam اعوجاج لنز را به شکل جادویی رفع می کند.

 

این برنامه شامل طیف وسیعی از نمایه های دوربین از جمله خط GoPro برای ایجاد تصاویر واقعی بدون لرزش با کلیک یک دکمه است. با بهینه سازی رنگ ها و کنتراست کیفیت فیلم را افزایش دهید. فقط با چند کلیک فیلم و عکس های شما حرفه ای تر، واقع گرایانه و جالب تر به نظر می رسند. از تعادل رنگ سفید برای گرم یا سردتر نشان دادن استفاده و با تغییر روشنایی، رنگ، سایه و نور آن ها را جذاب تر کنید. مهم نیست که فیلم های شما از کجا می آیند، بهینه سازی چند وجهی این نرم افزار به شما کمک می کند تا تصاویر خیره کننده تری ایجاد کنید.

 

 

ویژگی های Ashampoo ActionCam:

– افزایش کنتراست و بهینه سازی رنگ
– افکت های متنوع
– تصحیح خودکار لرزش لنز و افکت چشم ماهی
– وضوح خودکار برای یک تجربه بصری کاملاً جدید
– افکت اسلوموشن هوشمند بر اساس سرعت پخش
– قابلیت افزودن متن به فیلم
– برش و ادغام فیلم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Ashampoo ActionCam - نرم افزار حذف لرزش دوربین



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR