دانلود Aiseesoft Video Downloader 7.1.22 – نرم افزار دانلود فیلم های آنلاین با کیفیت 4K

دانلود Aiseesoft Video Downloader - نرم افزار دانلود فیلم های آنلاین

 

دانلود Aiseesoft Video Downloader

| نرم افزار دانلود فیلم های آنلاین با کیفیت 4K |

 

Aiseesoft Video Downloader به شما کمک می کند فیلم های آنلاین را حتی فیلم های 4K را از سایت های مختلف نظیر فیس بوک، Vimeo، Dailymotion و سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو دانلود و آن ها را به هر فرمتی برای پخش کننده ها و دستگاه های قابل حمل تبدیل کنید. این برنامه به عنوان بهترین دانلود کننده فیلم های آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند تا فیلم ها، لیست های پخش و کانال های آنلاین را از بیش از 10000 وب سایت معروف مانند Youku، Vimeo، Facebook، Dailymotion، Metacafe، Vevo، Yahoo، TED، AOL، Worldstar Hip Hop و حتی Youtube دانلود و ذخیره کنید. پس از کپی URL ها در این برنامه دانلود کننده ویدیو، به راحتی و فقط با یک کلیک فیلم ها در رایانه شما ذخیره می شوند.

 

Aiseesoft Video Downloader می تواند علاوه بر فیلم، موسیقی ها را نیز از سایت های مختلف دانلود و آن ها را با فرمت های MP3، WMA، M4R و… ذخیره کنید. اگر فرمت ویدئو برای پخش کننده شما مناسب نیست می تواند از مبدل فرمت استفاده کنید تا فرمت آن ها را در حین دانلود تغییر دهد حتی شما می توانید ویدیوی دلخواه خود را که در کامپیوترتان قرار دارد برای تبدیل فرمت به این نرم افزار وارد کنید.

 

 

 

فرمت های تصویری که این برنامه از آن ها پشتیبانی می کند: 3GP، 3G2، AVI، DivX Video (*.avi)، FLV، H.264 Video(*.mp4)، H.264 AVI (*.avi)، H.264/MPEG-4 AVC Video (*.mp4)، M4V، MOV، MPEG-1 Video (*.mpg)، MPEG2 Video (*.mpg)، MPEG-4 Video (*.mp4)، WMV، XviD Video (*.avi)

فرمت های صوتی که این برنامه از آن ها پشتیبانی می کند: AAC، AC3، AIFF، AMR، AU، FLAC، MP2، MP3، DTS، M4A، ALAC، M4R، M4B، MKA، OGG، WAV، WMA

 

 

ویژگی های Aiseesoft Video Downloader:

– رابط کاربری ساده
– تبدیل فرمت فیلم های آنلاین و آفلاین
– تبدیل فرمت سریع و دسته ای فیلم ها
– پشتیبانی از بیشتر سایت های اشتراک گذاری ویدیو
– پشتیبانی از کیفیت 4K
– دانلود با حداکثر سرعت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

دانلود Aiseesoft Video Downloader - نرم افزار دانلود فیلم های آنلاین



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR