دانلود Substance Alchemist 2020.2.1 – نرم افزار ساخت متریال های 3 بعدی

دانلود Substance Alchemist - نرم افزار ساخت متریال های 3 بعدی

 

دانلود Substance Alchemist

| نرم افزار ساخت متریال های 3 بعدی |

 

Substance Alchemist نرم افزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا با ترکیب و دستکاری منابع موجود و یا با ساختن متریال های جدید از عکس ها و اسکن های با وضوح بالا، مجموعه ای از متریال ها را ایجاد کنید. کاتالوگ خاصی از مواد را از منابع واقعی تهیه کنید یا به سادگی آزمایش کنید تا نتیجه ای را که دوست دارید پیدا کنید، در همه موارد این برنامه سرعت فوق العاده بالا و سهولت استفاده را در گردش کار برای شما به ارمغان می آورد. فقط و فقط با یک کلیک می توانید مواد مصنوعی را ایجاد کنید. یک ماده پایه را انتخاب کنید و یکی از فیلتر های Alchemist را به انتخاب خود مشخص کنید و به سادگی به آن اعمال کنید، در عرض چند ثانیه شما یک ماده سه بعدی پیچیده ایجاد کرده اید.

مواد 3D را نیز می توانید ترکیب کنید. مواد موجود را بردارید و آن ها را با هم مخلوط کنید تا یک اثر خارق العاده ایجاد شود. ترکیبی از متریال های پیچیده را بسازید به عنوان مثال پوست درخت با خزه و یا سنگ با سنگریزه. معیارهای ترکیب خود را از گزینه هایی مانند قد، رنگ یا ماسک های سفارشی مشخص کنید تا از ایجاد ترکیبی کاملا یکپارچه اطمینان حاصل کنید. خیالتان راحت، با استفاده از این برنامه و ابزار های آن نتایج عالی خیلی سریع به دست می آید. در برنامه Substance Alchemist می توانید عکس های 2D را به مواد 3D تبدیل کنید. عکس مرجع را در نرم افزار وارد و آن را به یک ماده سه بعدی با کیفیت تبدیل کنید. کل این مراحل چند ثانیه طول می کشد. در نهایت نیز ویژگی های این برنامه به شما کمک می کنند تا کتابخانه های گسترده ای از مواد 3 بعدی را بسازید تا بتوانید به شکل های مختلف از آن استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی Substance Alchemist:

– قابلیت ترکیب مواد مختلف
– تغییر رنگ خودکار
– تبدیل تصاویر منفرد به مواد سه بعدی
– تبدیل تصاویر چند زاویه ای به مواد سه بعدی
– امکان پراکنده کردن برگ، سنگریزه و موارد دیگر روی متریال ها
– ذخیره مواد با فرمت .sbsar که با هر برنامه 3D سازگار است
– ساخت مواد تنها با یک کلیک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Substance Alchemist - نرم افزار ساخت متریال های 3 بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.19 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR