دانلود Abelssoft FileFusion 2020 v3.15.59 – یافتن و ادغام فایل های تکراری

دانلود Abelssoft FileFusion - یافتن و ادغام فایل های تکراری

 

دانلود Abelssoft FileFusion

نرم افزار یافتن و ادغام فایل های تکراری

 

Abelssoft FileFusion نام نرم افزاری است که فایل های تکراری را در کامپیوتر شما پیدا می کند. این برنامه ابتدا تمام فایل های موجود در هارد دیسک را تجزیه و تحلیل می کند و انواع فایل های تکراری را با استفاده از فناوری اثر انگشت پیدا می کند و آن ها را برای شما به نمایش در می آورد. این ابزار حتی نسخه های تکراری را که نام های مختلفی دارند را می تواند شناسایی کند. با ادغام موارد تکراری میزان فضای آزاد حافظه کامپیوترتان حتی ممکن است تا 31 درصد افزایش یابد. فناوری نوآورانه Fusion-Technology فایل های تکراری را پیدا کرده و آن ها را ادغام می کند (فایل های تکراری حذف نخواهند شد) و به این معنی است که فقط یک فایل به صورت فیزیکی برروی هارد دیسک ذخیره می شود در حالی که هنوز در همه مکان های قبلی به شما نشان داده می شود.

ادغام هایی که انجام می شوند همیشگی خواهند بود و پس از غیرفعال یا حتی حذف کامل برنامه هیچکدام از لینک های مربوط به ادغام فایل ها حذف نخواهند شد. هنگام ویرایش فایل های ادغام شده چه اتفاقی می افتد؟ اگر تغییری ایجاد شود فایل مرجع حذف می شود و فایل ویرایش شده به عنوان یک فایل مستقل روی هارد دیسک ذخیره می شود. اگر یک فایل حذف شود چه اتفاقی می افتد؟ آیا همه فایل ها حذف می شوند؟ اگر فایلی حذف شود نگران نباشید فقط مرجع FileFusion حذف می شود فایل در حافظه وجود دارد. فقط وقتی همه مراجع حذف شوند فایل برای همیشه از روی هارد دیسک پاک می شود.

 

ویژگی های Abelssoft FileFusion:
– ادغام فایل های تکراری به جای حذف آن ها
– باقی ماندن تغییرات حتی پس از حذف کامل برنامه
– پشتیبانی از تمام درایو ها با فرمت NTFS
– پشتیبانی از ویندوز 7 و بالاتر
– گزارش دقیق در مورد فایل های تکراری و میزان فضای آزاد شده
– محیطی ساده و کاربر پسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Abelssoft FileFusion - یافتن و ادغام فایل های تکراری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR