دانلود Abelssoft WashAndGo 21 v25.9.73 – نرم افزار پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز

دانلود Abelssoft WashAndGo - نرم افزار پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز

 

دانلود Abelssoft WashAndGo

| نرم افزار پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز |

 

Abelssoft WashAndGo داده های زائد و غیرضروری را حذف، سیستم شما را پاکسازی و سرعت آن را به شکل چشمگیری افزایش می دهد. این برنامه علاوه بر پاکسازی فایل های بی مصرف، خطا های سیستم را نیز تعمیر و در نهایت آن ها را حذف می کند تا به این شکل سیستم پایدارتر و سریع تر شود. در رابطه با مرورگر های وب نیز حافظه نهان آن ها، کوکی ها و سایر داده های غیر ضروری حذف خواهند شد. بخش رجیستری ویندوز برای خطا ها اسکن خواهد شد. اگر در مورد رجیستری تخصصی ندارید بهتر است بدانید تغییرات رجیستری می تواند به فاجعه ختم شود اما این برنامه فقط با تمیز کردن و تصحیح ورودی ها باعث پاکسازی این بخش می شود.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که ممکن است Abelssoft WashAndGo فایل هایی که برای شما مهم هستند نیز حذف کند در پاسخ باید گفت که تنها در صورتی فایلی را برای حذف شدن به شما پیشنهاد می کند که 100٪ مطمئن باشد که غیرضروری است درضمن یک پشتیبان ایجاد می کند که به شما این امکان را می دهد تا همه تغییرات را برای مدت 7 روز پس از تمیز کردن لغو کنید.

 

ویژگی های Abelssoft WashAndGo:

– پاکسازی خودکار سیستم
– پشتیبانی رایگان از طریق ایمیل
– تعمیر و جذف خطا های سیستمی
– حذف فایل های غیرضروری مرورگر ها
– پاکسازی و بهینه سازی ریجستری
– تهیه نسخه پشتیبان قبل از اعمال تغییرات
– بروزرسانی مداوم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Abelssoft WashAndGo - نرم افزار پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR