دانلود DataNumen Word Repair 3.5.0.0 – نرم افزار تعمیر فایل های Word

دانلود DataNumen Word Repair - نرم افزار تعمیر فایل های Word

 

دانلود DataNumen Word Repair

| نرم افزار تعمیر فایل های Word |

 

DataNumen Word Repair یکی از بهترین و قدرتمند ترین ابزار های تعمیر و بازیابی فایل های Word در جهان است. این برنامه می تواند اسناد Word خراب یا آسیب دیده با فرمت های doc و docx را ترمیم و تا آنجا که ممکن است اطلاعاتی را که در این اسناد از دست رفته است را بازیابی کند و از دست رفتن اطلاعات مهم شما در فایل های آسیب دیده را به حداقل یرساند. طبق ادعای سازنده، توانایی تعمیر فایل ها در برنامه های مشابه حداکثر 67 درصد اما در این برنامه بیش از 92.78 درصد است و این موضوع باعث شده است تا محبوبیت فوق العاده ای پیدا کند. استفاده از این برنامه زمانی اهمیت پیدا می کند که فایل های مهم مانند پایان نامه ها، صورتحساب ها، قرارداد ها و … دچار آسیب می شوند، در آن زمان حتی بازیابی ناقص فایل ها اهمیت پیدا می کند.

 

DataNumen Word Repair قادر است علاوه بر متن و تصاویر سایر جزئیات مانند حاشیه، صفحه بندی، جدول ها، بوکمارک ها، لیست ها و… موجود در فایل های Word را تعمیر و ترمیم و سپس آن ها را با فرمت اولیه ذخیره کند. سرعت و دقت بالا همراه با امکان بازیابی چندین فایل به صورت همزمان از دیگر قابلیت های این برنامه کاربردی است.

 

 

 

برخی از ویژگی های DataNumen Word Repair:
– پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز
– پشتیبانی از آفیس 6.0 تا آفیس 2019 و Office 365
– بازیابی متن، تصاویر، حاشیه ها، جدول ها، صفحه بندی ها، بوکمارک ها و…
– بازیابی اسناد از رسانه های خراب مانند CD، DVD، فلش مموری و هارد دیسک ها
– تعمیر چندین فایل به صورت همزمان
– یافتن و انتخاب فایل های Word آسیب دیده برای تعمیر در کامپیوتر شما

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود DataNumen Word Repair - نرم افزار تعمیر فایل های Word



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR