دانلود EximiousSoft Vector Icon 5.12 – نرم افزار طراحی آیکون

دانلود EximiousSoft Vector Icon 3.68 - نرم افزار طراحی آیکون

 

دانلود EximiousSoft Vector Icon

| نرم افزار طراحی آیکون |

 

EximiousSoft Vector Icon 5.12 نام یک ابزار مفید و کاربردی در زمینه ساخت و طراحی آیکون است که کلیه ابزارهای مورد نیاز شما برای ساخت آیکون را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر شما هم به یک استودیوی تخصصی و حرفه‌ای برای ساخت آیکون نیاز دارید، این ابزار می‌تواند همه آن چیزی باشد که به آن احتیاج دارید! این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با چند کلیک ساده، سریعا آیکون دلخواه خود را طراحی کنید آن را در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید. برخلاف دیگر ابزارهای مشابه، این نرم افزار بر اساس مفاهیم طراحی وکتور کار می‌کند و شما می‌توانید انواع فرمت‌های وکتور را در آن فراخوانی کرده و بر اساس نیاز خود از آن‌ها خروجی بگیرید.

این برنامه از شمار متعددی از فرمت‌ها نظیر SVG, SVGZ, PDF, PS, EPS, EMF, WMF و … پشتیبانی کامل دارد. از این روی شما با استفاده از آن می‌توانید آیکون دلخواه خود را در فرمت وکتور یا رستر ایجاد و از آن خروجی بگیرید. سایز آیکون‌ها نیز بر اساس نیاز شما قابل تغییر است؛ علاوه بر این شما می‌توانید آیکون طراحی شده خود را در اندازه‌هایی استاندارد و از پیش تعریف شده نیز تحویل بگیرید. کلیه آیکون‌ها را می‌توانید در Windows Vista/7/8.1/10 مورد استفاده قرار داده و در طراحی‌های خود آن‌ها را به کار برید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EximiousSoft Vector Icon را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EximiousSoft Vector Icon :

– امکان طراحی و ویرایش آیکون‌های وکتور در فرمت SVG, SVGZ, PDF, PS, EPS, EMF, WMF و …

– سازگاری با فرمت رستر نظیر PNG, BMP, TIFF, PSD, JPG, GIF و …

– دارا بودن ده‌ها وکتور از پیش طراحی شده برای استفاده در طرح‌ها

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای مخصوص طراحان

– دارا بودن ابزارهای ترسیم حرفه‌ای

– امکانات گسترده در حوزه انتخاب اشکال، چرخش و کار بر روی اشیای مختلف در طرح‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EximiousSoft Vector Icon.cover1  300x196 - دانلود EximiousSoft Vector Icon 5.12 - نرم افزار طراحی آیکون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR