دانلود Magic Browser Recovery 2.2 – ریکاوری تاریخچه حذف شده مرورگر

دانلود Magic Browser Recovery - ریکاوری تاریچه حذف شده مرورگر

 

دانلود Magic Browser Recovery

| نرم افزار ریکاوری تاریخچه حذف شده مرورگر |

 

Magic Browser Recovery یک نرم افزار کاربردی و فوق العاده مفید است که تاریخچه های وبگردی را در همه مرورگرهای شناخته شده کشف و بازیابی می کند. زمانی که شما صفحات وب را مرور می کنید مروگر وب یک سری داده و اطلاعات را در کامپیوتر شما ذخیره می کند. این اطلاعات شامل صفحات بازدید شده، نام کاربری و پسورد ها، Session ها و… است. گاهی اوقات مرورگر ها و یا کاربر خواسته و یا ناخواسته این اطلاعات را حذف می کنند. فرقی نمی کند که تاریخچه مرورگر وب را خودتان پاک کرده اید یا مرورگر وب، این برنامه به شما در بازیابی اطلاعات حذف شده کمک می کند.

این ابزار از طریق دسترسی سطح پایین، اطلاعات و داده ها را کشف و نمایش می دهد. یکی از توانایی های جالب این برنامه این است که حتی اگر مروگر را هم حذف کرده باشید امکان بازیابی تاریخچه آن ها وجود دارد. شاید فکر کنید که برنامه های ریکاوری معمولی می توانند به شما کمک کنند، بله می توانند اما مشکل اینجاست که آن ها حجم زیادی از اطلاعات حذف شده مربوط به سایر برنامه ها را نیز بازگردانی می کنند و یافتن اطلاعات مربوط به تاریخچه سخت و حتی گاهی اوقات امکان پذیر نیست. هنگامی که برنامه Magic Browser Recovery شروع به جستجو و یک پایگاه داده مربوط به مرورگر وب را شناسایی می کند به طور خودکار پرونده بازیابی، تجزیه و تحلیل و به کاربر نمایش داده می شوند.

 

 

ویژگی های Magic Browser Recovery:
– جستجوی سریع کل فضای هارد دیسک
– تجزیه و تحلیل فعالیت های آنلاین
– قابلیت بازیابی نام کاربری و پسورد
– بازیابی فعالیت های مربوط به شبکه های اجتماعی
– بازیابی اطلاعات حذف شده از مرورگر های حذف شده
– پشتیبانی از تمام مرورگر های شناخته شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Magic Browser Recovery - ریکاوری تاریچه حذف شده مرورگر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید

– فایل Keygen.exe را اجرا کنید

– در قسمت Developer گزینه East Imperial Soft و در قسمت Product نیز گزینه Magic Browser Recovery را انتخاب کنید

– در قسمت Name یک نام دلخواه وارد کنید

– کد فعال سازی برنامه در قسمت key ساخته شده است

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR